Vrouw (22) vermist op Tenerife
Add Reply
Henk
2024-09-29 18:28:03 UTC
Antwoorden
<https://www.telegraaf.nl/nieuws/1783344703/geheimzinnige-verdwijning-op-tenerife-van-vermiste-nederlandse-we-maken-ons-steeds-meer-zorgen>

Op Tenerife het Canarische eiland gelegen naast het bekende Canarische
eiland La Gomera is een 22 jarige vrouw vermist.

Ze is al vermist sinds maart !
Ze was het laatst gezien in de omgeving van Los Christianos Tenerife,
wat ligt aan de overkant van de zeestraat welke La Gomera scheidt van
Tenerife.

Op sociale media wordt, bij het account Missing Persons Tenerife,
aandacht voor haar verdwijning gevraagd. Ook Spaanse media schrijven
inmiddels over de geheimzinnige zaak rond de vrouw, die Andrea heet, en
naast de Nederlandse ook de Spaanse nationaliteit zou hebben.

Twee weken geleden poste ik al over de vermiste Diana op La Gomera.
Afgelopen week stond in de Telegraaf, de beste krant van Nederland, dat
vrienden van Diana meewerken aan de zoektocht naar haar.
Ze hebben haar dus nog steeds niet gevonden.
Wat ze daar wel veel tegenkomen zijn oudere hippies, die daar in
gekraakte grotten wonen.

Zouden het dan van die 'vluchtelingen' zijn, die in grote getale op de
Canarische Eilanden aankomen, die verantwoordelijk zijn voor de
verdwijning van die twee vrouwen ?
Maar Linx beweert altijd, dat 'vluchtelingen' zoiets niet doen.

Dus best wel een gevaarlijke plek die Canarische eilanden op en bij La
Gomera, ondanks dat er wel geroepen wordt, dat er zo'n relaxte,
ongedwongen, gastvrije, criminaliteitvrije atmosfeer heerst...
Holle mantra's zijn Linx
Hautacuperche
2024-09-29 22:29:53 UTC
Antwoorden
Post by Henk
[...]
Het is wel weer duidelijk wat je probeert te insinueren, Henk... maar om
de ferry naar La Gomera te nemen, is een legitimatiebewijs nodig. Dus
als deze dame naar La Gomera was gereisd, dan zou dat bekend zijn.
Post by Henk
[...]
Ik lees in jouw Telegraafartikel verder dat ze dakloos was, geen inkomen
had, en een paar nachten bij een lokale muzikant in zijn camper had
doorgebracht. Ook zijn er geen vrienden of familie van haar bekend, en
is ze niet als vermist opgegeven.

Ik acht de kans vooralsnog groot dat ze elders op het eiland rondzwerft,
en vroeg of laat wel weer opduikt.
Dat soort jongeren, afkomstig uit de hele wereld, zijn er veel op de
Canarische Eilanden, ook op La Gomera trouwens.
Post by Henk
[...]
Diana wordt inderdaad nog steeds vermist, helaas.
Ik schreef twee weken geleden al in antwoord op jouw insinuaties, dat
Diana psychische problemen had door het verlies van meerdere geliefden
in korte tijd, en dat zelfdoding daardoor niet uitgesloten was.
Een van haar vrienden die hier de afgelopen week waren heeft dat ook
bevestigd, en hij vertelde ook dat ze in een paar maanden tijd sterk
vermagerd was...

Dat jij zo'n tragisch verhaal (wederom) aangrijpt om over de rug van het
vermoedelijke slachtoffer je miezerige vete met mijn persoontje uit te
vechten zegt nog het meest over jou, Henk! :-(
Post by Henk
Wat ze daar wel veel tegenkomen zijn oudere hippies, die daar in
gekraakte grotten wonen.
"Gekraakte grotten", hoe verzin je het :-)

Je loopt trouwens nogal achter. In de grotten bij de Playa de Las Arenas
(beter bekend als de Varkensbocht) woont al vele jaren niemand meer,
wordt ook niet meer toegestaan. De hippies die daar bivakkeerden deden
overigens geen vlieg kwaad, laat staan mensen.
Post by Henk
[...]
De dag dat Diana verdween verbleven er in ieder geval geen vuchtelingen
hier op la Gomera. Dus ook die insinuatie houdt geen stand.
Post by Henk
Dus best wel een gevaarlijke plek die Canarische eilanden op en bij La
Gomera, ondanks dat er wel geroepen wordt, dat er zo'n relaxte,
ongedwongen, gastvrije, criminaliteitvrije atmosfeer heerst...
Wat betreft La Gomera zijn dat gewoon de feiten. Tenerife is een ander
verhaal, daar is veel meer (massa)toerisme, waaronder ook een hoop
PVV-tokkies. Daar durf ik mijn hand ook niet voor in het vuur te steken...
Henk
2024-09-30 07:47:24 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Het zou toch ook kunnen, dat iemand vanuit La Gomera die ferry heeft
genomen en verantwoordelijk is voor haar verdwijning op Tenerife...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Jongeren van (Noord-)Afrikaanse afkomst ?
Gezien een zelfde soort verdwijning van Diana op La Gomera acht ik dat
scenario onwaarschijnlijk...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Zelfdoding zou natuurlijk ook kunnen, maar dan zou je verwachten dat
haar lichaam onderhand wel gevonden zou zijn.
In deze lijkt er toch meer aan de hand !
Post by Hautacuperche
Dat jij zo'n tragisch verhaal (wederom) aangrijpt om over de rug van het
vermoedelijke slachtoffer je miezerige vete met mijn persoontje uit te
vechten zegt nog het meest over jou, Henk! :-(
Kom, kom niet zo snel aangebrand geraken Hauta !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Het stond in dit Telegraaf artikel:
<https://www.telegraaf.nl/nieuws/420685427/jasper-zoekt-in-spanje-naar-zijn-vermiste-ex-vriendin-wel-twintig-mensen-gezien-die-op-diana-lijken>
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Ooh ik las, dat de Canarische Eilanden overspoeld worden door
'vluchtelingen', die in wrakke bootjes over de Atlantische Oceaan vanuit
Senegal, Mauretanie aan komen varen...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Toch verdwijnen er vrouwen daar.
Het zou me niets verbazen dat ik over enkele weken weer een posting zal
moeten maken over een verdwenen vrouw...
Holle mantra's zijn Linx
Hautacuperche
2024-09-30 10:55:17 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Weer zo'n loze veronderstelling c.q. verdachtmaking zonder enig bewijs,
zoals we van jou maar al te goed kennen...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Zullen er vast ook tussen zitten, maar het betreft vooral zgn. dropouts
uit Noord- en West-Europa en Noord-Amerika.

Missing Persons Tenerife meldt overigens, dat Andrea mogelijk is gezien
terwijl ze stond te bedelen bij een kerk in het centrum van Los
Cristianos (dus niet Christianos!).
Post by Henk
Gezien een zelfde soort verdwijning van Diana op La Gomera acht ik dat
scenario onwaarschijnlijk...
Dat is niet "een zelfde soort verdwijning", en dat weet jij heel goed!
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Je beseft blijkbaar niet hoe ruig en moeilijk toegankelijk het gebied
rond de Agando is. Of (waarschijlijker) het interesseert je gewoon niet.
Post by Henk
In deze lijkt er toch meer aan de hand !
Weer zo'n loze verdachtmaking zonder bewijs... jij *hoopt* dat er meer
aan de hand is. Dat is heel wat anders!

Naar ik heb begrepen is er door de speurhonden van Signi wel een spoor
gevonden, wat door de hulpdiensten momenteel verder wordt onderzocht.
Weet alleen niet precies wat ik me daarbij voor moet stellen.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
[...]
Oh, ik ben niet aangebrand hoor. Daar ben jij veel te miezerig voor :-P
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Daar staat niets over gekraakte grotten, dat heb jij dus zelf verzonnen.
Wel zegt Jasper wat ik ook al aangaf, dat Diana psychische problemen
had, psychotisch was zelfs. En dat hij ervan uitgaat dat ze ergens in
die vallei ligt. Ravijn of kloof is overigens een betere benaming.

Signi, de organisatie die naar Diana gezocht heeft, was overigens
afgelopen zomer ook betrokken bij de zoektocht naar een 19-jarige
Engelse jongen op Tenerife. Zijn lichaam is uiteindelijk gevonden in een
ravijn, verongelukt...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Ja, en daar trek jij natuurlijk direkt allerlei wilde conclusies uit die
in jouw straatje te pas komen, nietwaar? :-)

De meeste migranten (zo noem ik ze maar, is een betere benaming) zijn de
laatste maanden aangekomen op El Hierro. Vorige week zijn er 56
migranten die op zee zijn gered naar San Sebastian gebracht, dat waren
de eersten op la Gomera sinds maanden. De dag dat Diana verdween, waren
er géén migranten op la Gomera.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Er 'verdwijnen' helemaal geen 'vrouwen' hier. Er is één iemand vermist
waarvan het steeds waarschijnlijker wordt, dat ze is verongelukt (of,
wat ik niet hoop, zelf haar leven beëindigd heeft) in ruig en moeilijk
toegankelijk bergachtig gebied.

Hoeveel vrouwen er verdwijnen op Tenerife durf ik niet te zeggen, met al
die PVV-tokkies en Henkachtigen die daar verblijven (voor een "zeer
tijdelijke vakantie" uiteraard :-) ).
Maar ik vermoed, dat ook dat nogal meevalt.
Post by Henk
Het zou me niets verbazen dat ik over enkele weken weer een posting zal
moeten maken over een verdwenen vrouw...
Hmm, mij zou het /wel/ verbazen. Dit is de eerste 'verdwijning' die ik
meemaak in al de jaren dat ik hier woon. En zoals ik eerder zei: er zijn
maar weinig plekken op de wereld veiliger voor een vrouw alleen om te
reizen en te verblijven dan La Gomera.

Blijft natuurlijk de vraag waarom jij je miezerige vete met mijn
persoontje zo belangrijk vindt, dat je meent hierover te moeten
berichten in een nieuwsgroep over de Nederlandse politiek...
Jos Bergervoet
2024-09-30 13:32:05 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Henk kan natuurlijk niet eens definieren wat een vrouw is.
Post by Hautacuperche
Hoeveel vrouwen er verdwijnen op Tenerife durf ik niet te zeggen, met al
Nee, want dan zou je ze wellicht misgenderen! Wees daar alsjeblieft
voorzichtig mee, Hauta. Die paar moorden zien we dan wel door de
vingers.

Post by Hautacuperche
Blijft natuurlijk de vraag waarom jij je miezerige vete met mijn
persoontje zo belangrijk vindt, dat je meent hierover te moeten
berichten in een nieuwsgroep over de Nederlandse politiek...
Je bent nu eenmaal een symbool, Hauta! (Net als Che, die had dat ook.)
Jos
Sam Kafka
2024-10-12 20:22:37 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Hoeveel vrouwen er verdwijnen op Tenerife durf ik niet te zeggen, met al
die PVV-tokkies en Henkachtigen die daar verblijven (voor een "zeer
tijdelijke vakantie" uiteraard :-) ).
Ooit was er een documentaire serie op de BBC die ging over hoe Engelse
Tokkies vakantie vieren aan de Spaanse kust. Die worden meteen vanaf het
vliegveld naar een luxe, van alle voorzieningen (restaurant, bar, zwem-
bad enz) voorziene vakantiefabriek gereden en die komen daar de gehele
vakantie niet meer uit.

Zo ongeveer zie ik de vakanties van de Nederlandse Tokkies op Tenerife
ook voor me. Hotel op loopafstand van het strand, de kroegen, de nacht-
clubs en de vreettenten, en dan de hele dag cruisen van het een naar het
ander en maar slempen.

Af en toe raakt er eentje zoek, maar dat hoort er bij.
Sam Kafka
Henk
2024-10-13 09:35:49 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
<https://www.ad.nl/buitenland/verbrand-en-vastgebonden-lichaam-op-tenerife-gevonden-vlak-bij-vindplek-vermoorde-vlaamse-laura~a6401b60/>

Tenerife, het buureiland van het zo relaxte La Gomera, is opnieuw
opgeschrikt door een gruwelijke moord.

In Arico zijn overblijfselen teruggevonden van een zwaar verminkte
persoon. Het lichaam was verbrand en de persoon vastgebonden...

Kraken is diefstal en krakers zijn inbrekers
Manok62
2024-10-13 10:11:51 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
Wat is het ook 'n sukkel hè...
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-10-13 12:36:01 UTC
Antwoorden
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
Pas maar op dat jij niet zoek raakt, ouwe.
Sam Kafka
Omnibus
2024-10-13 15:31:32 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
Maak jij je vooral geen illusies: als jij zoek zou
raken, gaat er echt helemaal niemand zoeken.. :-D :-D
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
Number51
2024-10-13 16:46:14 UTC
Antwoorden
Post by Omnibus
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
Je typische gewoonte om voor anderen te spreken ben je nog steeds niet
kwijt. Het is slechts één van je eigenschappen waaraan ik je altijd herken.
Manok62
2024-10-13 17:24:40 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
Zó groot is het bos van Caestert nu ook weer niet Samboboy...
Sam Kafka
2024-10-13 20:16:39 UTC
Antwoorden
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
Af en toe raakt er eentje zoek, maar dat hoort er bij...
Wat is het ook 'n sukkel hè...
Pas maar op dat jij niet zoek raakt, ouwe.
Zó groot is het bos van Caestert nu ook weer niet Samboboy...
Wie weet flikker jij wel in het stikkedonker in die St Pietersberg
groeve of wandel je straalbezopen zomaar de Maas in.

Er zijn wel raardere dingen gebeurd in Zuid Limburg.

Trouwens, drie nog stokoudere broers; hoe groot is die familie van
jou wel niet?
Sam Kafka
Manok62
2024-10-13 21:06:41 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
Ná zonsondergang verboden gebied.
Post by Sam Kafka
of wandel je straalbezopen zomaar de Maas in.
Ik drink al járen geen alcohol meer.
Post by Sam Kafka
Er zijn wel raardere dingen gebeurd in Zuid Limburg.
Ja vroeger met de Bokkenrijders.
Post by Sam Kafka
Trouwens, drie nog stokoudere broers; hoe groot is die familie van
jou wel niet?
Wij zijn nog met z'n vijven, beetje jaloers Sambo...
Baron
2024-10-13 19:34:01 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
<Q>

Dat vind ik erg slordig van jou. Ik heb met Jan Peter Balkenende op de
middelbare school gezeten en alles aan Jan Peter wees er toen voor mij
al op dat hij eens minister president van Nederland zou worden.

En toen hij het inderdaad werd heb ik een kratje bier gewonnen, want ik
had er met een andere klasgenoot om gewed!

Volgende keer wel weer graag regeltjes met gelijke lengte potsen, want
dit lijkt natuurlijk nergens op! Of heb je weer eens last van een of
andere bug?

Je leeftijd rond 40 jaar dat zei je in een voorgaand draadje gore
leugenaar.
“Baron von Solemacher”
Sam Kafka
2024-10-13 21:01:11 UTC
Antwoorden
Post by Baron
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]
Alzheimer strikes again !!!
Sam Kafka
Baron
2024-10-14 07:54:31 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Baron
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Henk
[...]

Jij met je Balkellende, laat je nakijken idioot, alzheimer slaat
inderdaad toe bij jou Sambo.
“Baron von Solemacher”
Hautacuperche
2024-10-13 10:18:49 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
Tenerife, de favoriete vakantiebestemming van nogal wat PVV-tokkievolk.
Cees vindt het er gezellig, ik niet... voor mij is het een noodzakelijk
kwaad, ik kom er alleen als ik naar b.v. Nederland reis.

Zeker de zuidkust is imho. volledig verpest door het massatoerisme en de
bijbehorende resorts vol PVV-tokkievolk. Het nationaal park rond de
Teide is dan wel weer mooi, maar ook daar rijden de toeristenbussen af
en aan...
Post by Henk
In Arico zijn overblijfselen teruggevonden van een zwaar verminkte
persoon. Het lichaam was verbrand en de persoon vastgebonden...
Af en toe raakt er eentje zoek, maar dat hoort er bij...
Het gaat dus om een lichaam gevonden in Arico, een gebied waar idd. veel
van dat soort PVV-tokkieresorts te vinden zijn. Een behoorlijk stuk naar
het oosten, geen enkele link met La Gomera te bedenken.

De identiteit is nog niet bekend, maar grote kans dat het gaat om de man
van de in Mei vermoorde Laura, die nog steeds was vermist. Ik lees in
het artikel, dat in die zaak drie (aan de voornamen te zien autochtone)
Belgen vastzitten, die met het echtpaar "een conflict over geld" hadden.
Iets dat regelmatig voorkomt in die kringen...
Henk
2024-10-14 09:32:21 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
Tsja je hebt natuurlijk liever (oud) krakers daar.
Van die plebs (arbeiders) moeten jullie Linxen natuurlijk niets hebben...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Die Laura en haar man hadden een huis met uitzicht op La Gomera...

De PVV komt niet voor in Belgie en aangezien de gearresteerden Walen
zijn, mag je aannemen, dat ze op een Linxe manier hun geschillen
probeerden op te lossen !
Tenminste als die Walen verantwoordelijk zijn voor die moord, wat ze
vooralsnog ontkennen.

En we hebben natuurlijk ook nog de situatie van die twee verdwenen
vrouwen, een op La Gomera en de ander op Tenerife...
Holle mantra's zijn Linx
Hautacuperche
2024-10-14 12:37:15 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Al hadden ze uitzicht op je poepgat, dat bewijst helemaal niets.

Eergisteren was hier op de eilanden, vrij uitzonderlijk, het
Noorderlicht te zien. Ga je nu de Kerstman verdenken? :-)
Post by Henk
De PVV komt niet voor in Belgie en aangezien de gearresteerden Walen
zijn, mag je aannemen, dat ze op een Linxe manier hun geschillen
probeerden op te lossen !
Dat het Walen zijn (overigens: bron?) wil natuurlijk niet automatisch
zeggen dat ze links zijn. De Bende van Nijvel, die sterk geassocieerd
wordt met extreem-rechts, opereerde hoofdfzakelijk ijn Wallonië, en dan
had je ook nog de Henkachtige moordenaar van Chaleroi...
Post by Henk
Tenminste als die Walen verantwoordelijk zijn voor die moord, wat ze
vooralsnog ontkennen.
Ik ontken ook. Heb er niets mee te maken, en ben ook op geen enkele
manier in beeld bij het onderzoek in alle drie door jou aangehaalde
zaken. Toch weerhoudt dat jou niet om er lustig op los te speculeren...
Post by Henk
En we hebben natuurlijk ook nog de situatie van die twee verdwenen
vrouwen, een op La Gomera en de ander op Tenerife...
... zoals ook hier weer. Twee totaal verschillende vermissingen op twee
totaal verschillende eilanden, en geen enkele connectie met de moordzaak
die je vervolgens aanhaalt. En jij probeert het allemaal te linken aan
mijn persoontje. Dat duidt toch op een ernstige obsessie, Henk! :-)
Henk
2024-10-14 14:16:19 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nee maar er is dus geen link met La Gomera ?
Ze zijn er vast wel (regelmatig) geweest !
Post by Henk
[...]
Ze komen uit Bergen volgens dat AD artikel...
Moet ik je de ligging van Bergen (Henegouwen) uitleggen net zoals ik
jouw kameraad Sammie de ligging van Tenerife heb moeten uitleggen ?

Wallonie wordt al heel lang overheerst door de socialisten van de PS.
De door Linx overheerste media daar hebben er tot volle bewondering van
Linx hier alle door Linx xrechts bevonden bewegingen stil gezwegen...

Pas bij de laatste verkiezingen na zoveel jaar Linxe mislukkingen brak
eindelijk neoliberaal door !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Ho ho ho ik heb jou nooit als verdachte aangemerkt...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Het is de derde zaak in korte tijd en het wordt dan toch
vermeldingswaardig !
Holle mantra's zijn Linx
Hautacuperche
2024-10-14 22:09:52 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Dat lijkt mij inderdaad zéér onwaarschijnlijk.
Post by Henk
Ze zijn er vast wel (regelmatig) geweest !
Ook dat weet je niet, je veronderstelt maar wat.
Zoals gezegd, Tenerife en La Gomera zijn totaal verschillend, de sfeer
is heel anders, ze trekken een heel ander slag mensen aan. Veel inwoners
van Tenerife komen nooit op la Gomera, en omgekeerd.
Post by Henk
[...]
Bergen, Mons... OK, duidelijk.
Post by Henk
Moet ik je de ligging van Bergen (Henegouwen) uitleggen net zoals ik
jouw kameraad Sammie de ligging van Tenerife heb moeten uitleggen ?
Sam had het over een BBC-programma in Benidorm, en over De Vakantieman
die vaak aan de Costas en op de Griekse eilanden vertoefde. Dat zijn
inderdaad Mediterrane kusten.

Jouw AD artikel noemde Tenerife trouwens een Caribisch eiland. Ga je
daar ook nog een ingezonden brief aan wijden? :-)
Post by Henk
[...]
Dat zal allemaal best, maar neemt niet weg dat niet /iedere/ Waal
automatisch links is. Het zegt niets over de Bende van Nijvel, wier
terreur naar verluidt vooral was bedoeld om de geesten rijp te maken
voor een X-rechtse (militairte) staatsgreep.
En het zegt ook niets over de Henkachtige uit Chaleroi.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Je insinuaties zijn wat duidelijk genoeg, zoals die geforceerde, totaal
uit de lucht gegrepen bewering dat die vermissing en nu die moord op
Tenerife een link zouden hebben met La Gomera, waar ik woon...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Zoals gezegd, twee totaal verschillende vermissingen op twee totaal
verschillende eilanden, en dan een moordzaak erbij slepen die daar geen
enkel verband mee heeft, waar drie Belgen voor vastzitten en die stamt
van een half jaar terug, en dat allemaal insinuerend linken aan mij
persoontje, dat duidt toch op een behoorlijke obsessie.

Zeker als je probeert te bedenken hoe dat 'vermeldingswaardig' zou
kunnen zijn in een nieuwsgroep over de *Nederlandse* politiek...
Henk
2024-10-15 10:11:40 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Hmmmm...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Weet ik ook niet, maar lijkt wel zeer waarschijnlijk !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Bergen Henegouwen heeft al tijden een PS (Belgische PvdA) burgemeester.
<https://nl.wikipedia.org/wiki/Slachter_van_Bergen>
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Dat kom ik niet tegen in dat artikel in DPG blad het AD ?
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Je hebt het over Dutroux uit Marcinelle ?

Je zie hoe in zo'n Linxe omgeving letterlijk alles inzakt en figuren als
Dutroux en de Bende van Nijvel opkomen.
Vroeger hetzelfde in de kraakbeweging waar blijkens een artikel in de
Telegraaf, de beste krant van Nederland, dingen voorkwamen als
'spermacocktails' en natuurlijk veel drugs.
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nou ja de afstand van La Gomera is niet zo groot en in aanmerking
nemende die verdwenen vrouw, lijkt het me niet onverstandig om daar ook
te gaan kijken ondanks, dat het daar zo relaxed, ongedwongen, gastvrij,
criminaliteitvrij en vredig is.
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Wel misschien dat jij meer weet over wat daar gebeurt is.
Van hieruit is het nu eenmaal moeilijk te volgen.

Ik ga trouwens morgen naar zo'n all inclusive resort op Fuerteventura.
Misschien dat ik nog wel even ga rondkijken op dat eiland als het geen
mooi weer is, maar ik blijf zeker weg uit de meer gevaarlijke delen van
de Canarische Eilanden als La Gomera en Tenerife !

En oh ja het heeft geen zin voor jou om naar Fuerteventura te gaan, want
ik heb nu eenmaal geen interesse in die ahum business van jou met je
stiefzoons !
Holle mantra's zijn Linx
Hautacuperche
2024-10-15 13:50:15 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Weet ik ook niet,
Nee, dat is wel duidelijk. Jij veronderstelt, insinueert, maakt
verdacht... maar je weet niets. Feiten of bewijzen, die heb je niet.
Post by Henk
maar lijkt wel zeer waarschijnlijk !
Als ik niet af en toe op de luchthaven Reina Sofia moest zijn om naar
bv. Nederland te reizen, zou ik ook nooit op Tenerife komen.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Dan zal het in één van de andere artikelen over die zaak zijn geweest,
waarnaar in jouw artikel wordt gelinkt. Die heb ik namelijk ook gelezen.

In geen van de drie artikelen wordt overigens met een woord gesproken
over La Gomera...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
De Bende van Nijvel was toch echt wel X-rexhts...
Post by Henk
Vroeger hetzelfde in de kraakbeweging waar blijkens een artikel in
de Telegraaf, de grootste leugenkrant van Nederland, dingen
voorkwamen als 'spermacocktails' en natuurlijk veel drugs.
Dat Telegraafverhaal heb ik al vaker gefileerd als zijnde één grote
leugen. Maar ik begrijp wel waarom jij zo kickt op dat soort fantasiën!
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Kom kom, Henk. Niet zo schijnheilig!
Als jij schijft: "Het zou toch ook kunnen, dat iemand vanuit La Gomera
die ferry heeft genomen en verantwoordelijk is voor haar verdwijning op
Tenerife", dan heb jij het niet over (ik noem maar iemand) Doña Efigenia
maar dan heb je het over *mij*

Wat betreft de verdwijning van Diana Birza, daarvan sluit inmiddels
iedereen, de autoriteiten en zelfs haar vrienden incluis, uit dat het om
een misdrijf gaat. Alleen jij blijft ijzerenHenkig vasthouden aan die
strohalm om mij te kunnen blijven beschuldigen...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nog meer schijnheiligheid. Jij komt alleen maar met insinuaties en
verdachtmakingen. In de feiten, in wat er écht gebeurD is, daarin ben
jij helemaal niet geïnteresseerd...
Post by Henk
Van hieruit is het nu eenmaal moeilijk te volgen.
Van hieruit net zo goed. Wat er op Tenerife gebeurt, krijg ik ook alleen
maar mee vanuit de media...
Post by Henk
Ik ga trouwens morgen naar zo'n all inclusive resort op
Fuerteventura.
Geniet ervan. Ik ken Fuerteventura verder niet, maar het zal best leuk
zijn, en in ieder geval mooier weer dan in Nederlanbd.
Heeft dat resort ook een varkenstrog dat voor de handel een buffet wordt
genoemd? :-)
Post by Henk
Misschien dat ik nog wel even ga rondkijken op dat eiland als het
geen mooi weer is, maar ik blijf zeker weg uit de meer gevaarlijke
delen van de Canarische Eilanden als La Gomera en Tenerife !
Dat zou ik inderdaad maar doen, ja... La Gomera is normaal gesproken
helemaal niet gevraarlijk, maar jij moet wel zover mogelijk bij mijn
kinderen vandaan blijven!
Post by Henk
En oh ja het heeft geen zin voor jou om naar Fuerteventura te gaan,
want ik heb nu eenmaal geen interesse in die ahum business van jou
met je stiefzoons !
Je hebt dus geen interesse in je eigen fantasiën.
Een wel héél aparte stoornis!

En Henk, hij lasterde verder...
Henk
2024-10-15 15:32:36 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Henk
maar lijkt wel zeer waarschijnlijk !
Als ik niet af en toe op de luchthaven Reina Sofia moest zijn om naar
bv. Nederland te reizen, zou ik ook nooit op Tenerife komen.
Als je uit het raam kijkend over zee dat eiland ziet liggen, dan ga je
als pensionado heus wel een keer kijken. Dus dat ze La Gomera hebben
bezocht lijkt me zeer plausibel !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Ja ja...
Post by Hautacuperche
In geen van de drie artikelen wordt overigens met een woord gesproken
over La Gomera...
Dat zegt natuurlijk nix ...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nou dat is wat de (linxe) media er van maakten.

Op Wikipedia staat:
De leden van de Bende van Nijvel werden niet ontmaskerd en ook hun
motieven zijn tot op heden niet bekend. Het politieonderzoek verliep in
de beginfase volgens sommigen chaotisch en onzorgvuldig. Hierdoor én
omdat het aantal doden en gewonden hoog was maar de buit relatief
gering, werd de bende vaak gezien als een organisatie met politieke
motieven die bescherming genoot van hogerhand.
Bewijzen voor deze stelling zijn niet gevonden...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Ik vergat nog te melden, dat ook terreurorganisatie RaRa voortkwam uit
die krakersbeweging.
Dat was ook het hoofdonderwerp van dat Telegraaf artikel.
Terzijde werden ook genoemd die 'spermacocktails' en al die drugs binnen
al die verlopen kraakpanden...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Hoe kun je nou zoiets uitsluiten als haar verdwijning nog steeds in
nevelen is gehuld.
Klinkt alsof de autoriteiten er van af willen zijn om een of andere
reden...
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Ja zeker wel !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Van hieruit is het nu eenmaal moeilijk te volgen.
Van hieruit net zo goed. Wat er op Tenerife gebeurt, krijg ik ook alleen
maar mee vanuit de media...
Hier horen we geen Spaanse radio of Spaanse Televisie TV Canaria en bij
jou gaat dat wel !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Ik ga trouwens morgen naar zo'n all inclusive resort op
Fuerteventura.
Geniet ervan. Ik ken Fuerteventura verder niet, maar het zal best leuk
zijn, en in ieder geval mooier weer dan in Nederlanbd.
Nou morgen is het in Wormerveer zonnig en 21 graden terwijl
Fuerteventura morgen regen heeft en 23 graden.
Post by Hautacuperche
Heeft dat resort ook een varkenstrog dat voor de handel een buffet wordt
genoemd? :-)
Ongetwijfeld een buffet.
Als dom rechtse PVV pleb heb ik daar natuurlijk geen moeite mee 🙂
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Vreedzame Hauta uit weer eens bedreigingen enne zoals eerder geschreven,
ik heb geen interesse in die ahum 'business' van jou met je stiefzoons !
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Tot volgende week enne je zou nog naar Nederland komen toch ?
Holle mantra's zijn Linx
Hautacuperche
2024-10-15 21:47:20 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Henk
[...]
Tja, /dat/ is natuurlijk helemaal waar :-)

Al is het wel de vraag of zij inderdaad uitzicht hadden op La Gomera.
Het dorp Adeje ken ik wel, en dat heeft maar een zeer beperkt uitzicht
op de zee. Er zullen niet heel veel huizen daar ook daadwerkelijk
uitzicht op la Gomera hebben.
Post by Henk
Dus dat ze La Gomera hebben bezocht lijkt me zeer plausibel !
Mogelijk, maar dat zegt in dit verband natuurlijk nix...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Hautacuperche
In geen van de drie artikelen wordt overigens met een woord
gesproken over La Gomera...
Dat zegt natuurlijk nix ...
Het zegt een heleboel, want die artikelen noemen ook de feiten.
En die zijn, dat de lichamen van Laura Trappeniers en van een
(vooralsnog) onbekende man in de gemeente Arico, een heel eind
naar het Oosten, zijn gevonden, in de buurt van een wijk met
typische PVV-tokkieresorts. En dat er voor de moord op Laura drie Belgen
zijn gearresteerd tegen wie de verdenking serieus genoeg is, dat België
ze, zijnde haar eigen onderdanen, aan Spanje heeft uitgeleverd.

En jij negeert die feiten volkomen, en blijft schuldwijzen naar La
Gomera, en indirect naar mijn persoontje. Juist /dat/ is totaal
nietszeggend, en zegt tegelijkertijd een heleboel over jouw motieven.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nee, zo nevelig is het allemaal niet (meer). Er zijn verschillende
mogelijke scenario's, deels op basis van geruchten (ongetwijfeld
verspreid door Henkachtigen) onderzocht, en die bleken allemaal niet te
kloppen. Inmiddels is duidelijk dat ze alleen, op teenslippers(!) de
bergen in is gegaan nabij de Roque Agando, op een pad dat zelfs ervaren
en goed toegeruste wandelaars wordt afgeraden, en zeer waarschijnlijk
is verongelukt.
Post by Henk
Klinkt alsof de autoriteiten er van af willen zijn om een of andere
reden...
Wéér een insinuatie, een loze verdachtmaking zonder enig bewijs.
Je gaat bovendien voorbij aan het feit dat óók Diana's vrienden, die
hier nog hebben meegeholpen met zoeken, er inmiddels van overtuigd zijn
dat ze is verongelukt. Ook hebben ze (terecht) grote bewondering voor de
inzet en de professionaliteit van de hulpdiensten hier.

Overigens is inmiddels, mede dankzij de speurhonden vanm Signi, de
plaats gevonden waar Diana waarschijnlijk is verongelukt. Alleen is de
plek waar ze vermoedelijk ligt, een circa 150 meter diepe kloof, niet te
bereiken, zelfs met een drone komen ze er niet in... er wordt op het
moment naar klimmers gezocht die in de kloof kunnen (en durven) abseilen...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nee zeker niet! Jij negeert de feiten (bijvoorbeeld dat er drie Belgen
vastzitten die met het echtpaar "een conflict over geld" hadden) en
spuit enkel wat loze, fact free insinuaties en verdachtmakingen richting
La Gomera en mijn persoontje.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Die vertellen weinig meer dan wat ook al in die stukken in het AD heeft
gestaan. Slappe kutsmoes verder, want TV Canarias is gewoon via het
internet te bekijken.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Mijn weerapp (AEMET) houdt het op 26 graden, en 'regen' betekent in deze
contreien in de praktijk meestal niet meer dan een paar spatjes.

21 graden en zonnig in Wormerveer, half October, da's toch heel aardig!
Die ouwe PVV-buurman van me zal zich ongetwijfeld weer ziekmelden om de
hele dag in z'n 'teun' biertjes te gaan zitten drinken...
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Heeft dat resort ook een varkenstrog dat voor de handel een buffet
wordt genoemd? :-)
Ongetwijfeld een buffet. Als dom rechtse PVV pleb heb ik daar
natuurlijk geen moeite mee 🙂
Zoals ik al aan Philips schreef: ik ook niet, dus daar hoef je geen PVV
plebs voor te zijn :-)
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
[...]
Nee hoor, ik waarschuw je alleen dat je bij mijn kinderen uit de buurt
moet blijven. Je begon meteen alweer met je smerige fantasieën over ze,
dus blijkbaar is het nodig :-(
Post by Henk
enne zoals eerder geschreven, ik heb geen interesse in die ahum
'business' van jou met je stiefzoons !
Dat verzinsel wordt echt niet waar als je het herhaalt, Henk.
Het blijft gewoon een verzinsel, leugens, typische PVV-laster.
Post by Henk
Post by Hautacuperche
Post by Henk
En oh ja het heeft geen zin voor jou om naar Fuerteventura te
gaan, want ik heb nu eenmaal geen interesse in die ahum business
van jou met je stiefzoons !
Je hebt dus geen interesse in je eigen fantasieën. Een wel héél
aparte stoornis!
En Henk, hij lasterde verder...
Tot volgende week
Haha, nee hoor, wees maar niet bang. Ik kom heus niet naar
Fuerteventura, ik heb geen enkele behoefte om jou te ontmoeten.

Het is bovendien lang niet zo dichtbij als je misschien zou denken:
hemelsbreed zo'n 350 kilometer. Net zo ver als Amsterdam afligt van bv.
Hamburg, of Reims.
Post by Henk
enne je zou nog naar Nederland komen toch ?
Yep, over een paar weken is het zover. Dat bezoek is overigens
werkgerelateerd, en mijn kinderen blijven thuis.
Dus haal je maar niets in je hoofd, viespeuk! :-)

Sam Kafka
2024-10-13 11:53:57 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Inderdaad. Eigenlijk valt het me nog reuze mee dat er niet veel meer
zoek of ernstig verwond raken, of een onnatuurlijke dood sterven, want
mensen doen rare dingen na overvloedig drank- en drugsgebruik op vakan-
tie, zoals bijvoorbeeld stomdronken op de rand van een balkon op de
vierde verdieping laveren, selfies maken in rare omstandigheden,
proberen in het pieren badje van het zwembad te duiken vanaf grote
hoogte of in de locale horeca aangelegenheden ruzie met elkaar krijgen
(tokkies en PVV-ers krijgen heel vaak ruzie met elkaar) en elkaar de
hersens in- slaan.

Misschien wordt de meeste ellende gewoon onder het tapijt geveegd door
de plaatselijke instanties, want de toeristen moeten wel blijven komen,
natuurlijk!
Sam Kafka
Manok62
2024-10-13 17:27:58 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Het fantaseren nog niet afgeleerd tijdens je gedwongen opname Sambo...?
Henk
2024-10-14 09:37:22 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Ledematen afhakken en de rest van het lichaam in brand steken,
overstijgt toch de gemiddelde kroegruzie.
Jij hebt wel eens geschreven, dat je graag wat meer reuring ziet en zo'n
situatie van martelen, afhankken, in brand steken, zijn ongetwijfeld een
kolfje naar je Linkerhand !
Post by Sam Kafka
Misschien wordt de meeste ellende gewoon onder het tapijt geveegd door
de plaatselijke instanties, want de toeristen moeten wel blijven komen,
natuurlijk!
Wat kameraad Hauta betreft dus niet !
Kraken is diefstal en krakers zijn inbrekers
Number51
2024-10-14 11:23:42 UTC
Antwoorden
Het lijkt je op te winden.
Baron
2024-10-14 12:06:19 UTC
Antwoorden
Post by Number51
Post by Henk
situatie van martelen, afhankken, in brand steken
Het lijkt je op te winden.
<Q>

Zegt het opgewonden standje.
“Baron von Solemacher”
Hautacuperche
2024-10-14 12:39:14 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Sam Kafka
Misschien wordt de meeste ellende gewoon onder het tapijt geveegd door
de plaatselijke instanties, want de toeristen moeten wel blijven komen,
natuurlijk!
Wat kameraad Hauta betreft dus niet !
Wel (veel) meer bewoners van de eilanden vinden dat het best een beetje
minder, minder, minder kan met die toeristen. Overigens is er ook hierin
weer een duidelijk verschil tussen La Gomera en Tenerife: er is hier
geen massatoerisme, en derhalve ook veel minder tegenstand.

Zowel de verdwenen Andrea als de vermoorde Laura waren overigens
residenten op Tenerife, geen toeristen.
Hautacuperche
2024-10-13 10:17:36 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
Er zijn ook veel Engelsen op Tenerife, en Duitsers natuurlijk.
Maar inderdaad, op die luxe na (dat valt op Tenerife nog wel mee) klopt
het beeld dat je schetst wel aardig.

En veel dingen 'van thuis' natuurlijk. Zo is er een Hollands cafe1 in
Los Cristianos, met heineken op de tap en Hollandse snacks. En met
satelliet TV met Hollandse zenders, zodat men ook daat gewoon Vandaag
Inside kan kijken.

Dat slempen begint bij dat volk trouwens al in het vliegtuig, of
waarschijnlijk daarvóór nog, tijdens het wachten op Schiphol.
Vandaar dat ik ook niet onder de indruk ben wanneer deze of gene PVV'er
mij hier weer eens dreigt in een ravijn te gooien o.i.d.
Om hier te komen, moet je eerst nog met de ferry over een vaak best
onrustige zee, en daarna zo'n anderhalf uur met de bus of taxi door de
bergen. Dat trekt de gemiddelde PVV-tokkie helemaal niet, met al die
drank in z'n mik :-)
Post by Sam Kafka
Af en toe raakt er eentje zoek, maar dat hoort er bij.
Ja, Henk post er net weer een link over, zie ik :-)

Gaat om een lichaam gevonden in Arico, een gebied waar veel van dat
soort PVV-tokkieresorts zijn te vinden idd.

De identiteit is nog niet bekend, maar grote kans dat het gaat om de man
van de in Mei vermoorde Laura, die nog steeds was vermist. In die zaak
zitten drie (aan de voornamen te zien autochtone) Belgen vast, die met
het echtpaar "een conflict over geld" hadden. Iets dat regelmatig
voorkomt in die kringen...
Manok62
2024-10-13 10:30:20 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Er zijn ook veel Engelsen op Tenerife, en Duitsers natuurlijk.
Maar inderdaad, op die luxe na (dat valt op Tenerife nog wel mee) klopt
het beeld dat je schetst wel aardig.
En veel dingen 'van thuis' natuurlijk. Zo is er een Hollands NEDERLANDS cafe1 in
Los Cristianos, met heineken op de tap en Hollandse NEDERLANDSE snacks. En met
satelliet TV met Hollandse NEDERLANDSE zenders, zodat men ook daat gewoon Vandaag
Inside kan kijken.
R. Phillips
2024-10-13 11:46:23 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
Post by Sam Kafka
Af en toe raakt er eentje zoek, maar dat hoort er bij.
Ja, Henk post er net weer een link over, zie ik :-)
Gaat om een lichaam gevonden in Arico, een gebied waar veel van dat
soort PVV-tokkieresorts zijn te vinden idd.
Het is toch bar en boos. PVV-tokkies die voor overbevolking zorgen
en door orgiën en slemp partijen jullie eilanden onveilig maken?
Hoe eten ze daar? Ze worden vast gevoerd uit een varkenstrog dat voor de
handel een buffet wordt genoemd.

In een echt hotel word ik bediend. Potje koffie gebakken eitjes en zalm
of andere gerookte vis met broodjes en/of sneetjes bruin desembrood met
sap en fruit op een met wit linnen gedekte tafel en een groot katoenen
servet.

Gewoon een kwestie van beschaving gebaseerd op een vleugje zelfachting.
Post by Hautacuperche
[...]
Verdomd als het niet waar is. Geld en conflict. Geen afspreken mogelijk
met onbetrouwbare sujetten omdat ze dat cliché zijn.
Hautacuperche
2024-10-14 12:33:46 UTC
Antwoorden
Post by R. Phillips
Post by Hautacuperche
Post by Sam Kafka
[...]
Ja, het is allemaal zéér betreurenswaardig, met Uw welnemen...

Gelukkig valt het op La Gomera heel erg mee. De PVV-tokkies tsunami (en
aanverwanten) treft voornamelijk Tenerife en Gran Canaria, en in iets
mindere mate Lanzarote.
Post by R. Phillips
Hoe eten ze daar? Ze worden vast gevoerd uit een varkenstrog dat voor de
handel een buffet wordt genoemd.
Niets mis met een buffet wat mij betreft, zeker niet voor het ontbijt.
Dat hebben ze tegenwoordig in de meeste hotels, en is doorgaans prima.
Een varkenstrog zul je er daarentegen niet aantreffen.
Post by R. Phillips
[...]
Ach, wie voor een buffet z'n neus ophaalt heeft de keus uit talloze
restaurants in alle prijsklassen... uiteraard wel tegen bijbetaling, zit
niet in bij het all inclusive pakket.
Post by R. Phillips
Gewoon een kwestie van beschaving gebaseerd op een vleugje zelfachting.
Mwah, ik zie het eerder als een vleugje snobisme.
Post by R. Phillips
Post by Hautacuperche
De identiteit is nog niet bekend, maar grote kans dat het gaat om de
man van de in Mei vermoorde Laura, die nog steeds was vermist. In die
[...]
Geen idee waar je naartoe wilt. Laura Trappeniers en haar man Marc
Olbrechts waren gepensioneerd en woonden op Tenerife. Niets dat erop
wees, dat ze op wat voor manier dan ook 'onbetrouwbaar' waren.
Sam Kafka
2024-10-13 16:28:39 UTC
Antwoorden
Post by Hautacuperche
[...]
Het ironische van die hele plebs vakantie situatie is dat ze eigenlijk
net zo goed thuis kunnen blijven en vakantie vieren in eigen land, want
ze hebben toch geen flauw idee waar ze zitten.

Ooit had je het teevee programma De Vakantieman (van Frits Bom, wie kent
hem nog) en daarin zat een onderdeel waar aan vliegvakantiegangers werd
gevraagd op een landkaart aan te wijzen waar zij dachten dat ze zich
bevonden. De gekste locaties kwamen daaruit voort!

Toegegeven, het regent wat minder en het zonnetje is wat warmer dan
thuis, maar verder is toch alles precies hetzelfde, tot en met het
vreten en de gesproken taal aan toe.

Veel beter voor hun portemonnee, en ook het milieu, als al die tokkies
gewoon in eigen land vakantie zouden gaan vieren. Kunnen ze ook die
afzichtelijke hotelellende aan de mooie Middellandse Zeekusten eindelijk
slopen en lekker modern aan natuurherstel gaan doen.
Post by Hautacuperche
Post by Sam Kafka
Af en toe raakt er eentje zoek, maar dat hoort er bij.
Ja, Henk post er net weer een link over, zie ik :-)
Gaat om een lichaam gevonden in Arico, een gebied waar veel van dat
soort PVV-tokkieresorts zijn te vinden idd.
Het schijnt dat Telegraaflezers gemiddeld veel banger zijn aangelegd dan
normale krant-consumenten, wegens al het sensationele klein leednieuws
dat door de Telegraaf op allerlei mogelijk manieren wordt opgeblazen tot
wereldschokkend rampnieuws, dat ze dan vervolgens voor hun nietsvermoe-
dende kiezen krijgen.
Post by Hautacuperche
[...]
Ja, Belgen op bezoek is misschien nog wel de grootste ramp die je als
vredelievend toeristenoord kan overkomen.
Sam Kafka
Henk
2024-10-14 10:18:06 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
Hmmm weer Tenerife vandaag volop zon en 28 graden.
Vandaag weer Enkhuizen bewolkt en 11 graden...
Post by Sam Kafka
[...]
Nou ligt Tenerife in de Atlantische Oceaan niet aan de Middellandse Zee.
Zucht dat ik als dom rechtse PVV'er de Linxe intelligentsia nog zo moet
corrigeren...
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
Post by Sam Kafka
[...]
Vandaag in de Telegraaf, de beste krant van Nederland, dat de BBB ook in
Amsterdam aan de gemeenteraadsverkiezingen wil meedoen !

Ik denk dat ze best wel eens een kans zouden kunnen maken !
Weldenkend Linx verruilt immers geleidelijk aan Amsterdam voor Spanje om
in de Spaanse zon te genieten van hun uitkeringen voor bewezen (krakers,
activisten) diensten.
Daarvoor komen in de plaats wellicht wat nuchterder denkende mensen, dom
rechtse plebs, die met beide benen wel op de grond staan...
Franstalige Belgen ?
Kraken is diefstal en krakers zijn inbrekers
Hautacuperche
2024-10-14 12:40:04 UTC
Antwoorden
Henk kan het lasteren weer niet laten...
Sam Kafka
2024-10-14 16:39:13 UTC
Antwoorden
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Benidorm, onderwerp van de BBC documentaireserie waar ik mij op baseer,
is daarentegen wel degelijk aan de Middellandse Zee gelegen, net als
bijvoorbeeld Oh Oh Cherso.

Het toerisme in het Middellandse Zeegebied is misschien nog wel meer be-
en verdorven als op de Canarische Eilanden (in de Atlantische Oceaan),
maar dat maakte voor de in De Vakantieman geportretteerde deelnemers
geen reet uit, want die hadden toch geen flauw idee waar ze zaten.
Sam Kafka
Hautacuperche
2024-10-14 22:11:56 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
:-) Dat was destijds vermakelijke televisie, inderdaad. Denk dat de
huidige generatie, met alle mogelijkheden zichzelf te informeren, wel
iets beter op de hoogte zal zijn waar ze zich bevinden.
Jos Bergervoet
2024-10-13 19:15:47 UTC
Antwoorden
On 10/13/2024 12:17 PM, Hautacuperche wrote:
Post by Hautacuperche
Vandaar dat ik ook niet onder de indruk ben wanneer deze of gene PVV'er
mij hier weer eens dreigt in een ravijn te gooien o.i.d.
Maar met al die moorden daar wordt het wel steeds riskanter,
natuurlijk... Zou je niet beter naar een veilig land ver van
alle PVV-tokkies kunnen verhuizen? Noord-Korea is misschien
een goed keuze.
Post by Hautacuperche
Om hier te komen, moet je eerst nog met de ferry over een vaak best
onrustige zee, en daarna zo'n anderhalf uur met de bus of taxi door de
bergen. Dat trekt de gemiddelde PVV-tokkie helemaal niet,
Nou, je onverschrokkenheid valt te prijzen natuurlijk. Maar het
lijkt me toch echt niet veilig om daar nog lang te blijven, nu
de misdaad daar zo toeneemt!
Post by Hautacuperche
Ja, Henk post er net weer een link over, zie ik :-)
Gaat om een lichaam gevonden in Arico, een gebied waar veel van dat
soort PVV-tokkieresorts zijn te vinden idd.
De identiteit is nog niet bekend,
Zie je de Ernst van de situatie dan echt niet in? Je moet daar weg!
Post by Hautacuperche
... In die zaak
zitten drie (aan de voornamen te zien autochtone) Belgen vast,
Dat zijn de ergsten! Van het Vlaams Blok natuurlijk, dan kun je
nog beter de Siciliaanse maffia achter je aan hebben. Onmiddellijk
vertreken daar, hoe moet het anders met nl.politiek verder?!
Jos
R. Phillips
2024-10-13 10:39:36 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Hautacuperche
[...]
Deze serie was eerder:

En omdat ze probeerden leuk te zijn waren ze dat ook.