willie dille: politie adviseerde GEEN aangifte te doen
Hein 2018
2018-08-14 08:53:23 UTC
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
--
R.Phillips
2018-08-14 09:14:05 UTC
Post by Hein 2018
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
--
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/ze-heeft-twee-cv-s-eentje-met-en-eentje-zonder-de-pvv~b2ba0ae6/

Een lekker "betrouwbare" bron.

Hein 2018
2018-08-14 09:15:33 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
--
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/ze-heeft-twee-cv-s-eentje-met-en-eentje-zonder-de-pvv~b2ba0ae6/
Een lekker "betrouwbare" bron.
there is something rotten in the state of the hague

Edmund
2018-08-14 10:09:30 UTC
Post by Hein 2018
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
Kijk kijk, dit is meer in lijn met de getuigenissen van andere
slachtoffers van kutmoslims en het komt ook volledig overeen met
de verklaring van Dille zelf, "geen enkele medewerking van politie
of burgemeester".

Onze debiele opoe en andere D666ers zullen de boodschapper wel
weer zwart gaan maken.

Edmund
R.Phillips
2018-08-14 12:19:57 UTC
Post by Edmund
Post by Hein 2018
[...]
Hoeft niet. Was allang aan de hand.

Jos Bergervoet
2018-08-14 12:58:08 UTC
Post by R.Phillips
Post by Edmund
Onze debiele opoe en andere D666ers zullen de boodschapper wel
weer zwart gaan maken.
Hoeft niet.
Dus jij denkt dat ze jou bedoelen, Anneke? (Met 'debiele opoe',
bedoel ik.. Ik zou het gewoon niet pikken!)
Jos
R.Phillips
2018-08-14 13:14:53 UTC
Post by Jos Bergervoet
Post by R.Phillips
Post by Edmund
[...]
Wordt ook niet gepikt maar laat de meeste kankerpitten liever in eigen
chaos verdrinken.

Manok62
2018-08-14 11:28:04 UTC
Alweer Dille.
het varken uit Stettin
2018-08-14 13:48:53 UTC
Post by Hein 2018
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
"Willie heeft mij zelf laten weten dat..." Niet bepaald een verklaring
onder ede.
Hein 2018
2018-08-14 13:50:40 UTC
Post by het varken uit Stettin
Post by Hein 2018
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
"Willie heeft mij zelf laten weten dat..." Niet bepaald een verklaring
onder ede.
ga ergens anders lopen zeiken, varken

Edmund
2018-08-14 15:10:35 UTC
Post by Hein 2018
https://www.ad.nl/den-haag/aangifte-van-verkrachting-zou-willie-dille-schaden~a53f9ed3/
"Willie heeft mij zelf laten weten dat..." Niet bepaald een verklaring
onder ede.
Leuk gevonden zeg, ik heb nog een verklaring onder ede voor je.
"hij ( 1 ongewapende blanke man ) viel ons ( 8 gewapende agenten aan )"
en toen bleek dat de politiekogels in z'n rug geschoten waren.

Nog meer slimme opmerkingen?

Edmund