zelfs sinterklaashuis wordt niet met rust gelaten
HEIN 2017
2017-11-22 09:32:44 UTC
Update + video | Actievoerders hebben vannacht het Sinterklaashuis in
Dordrecht gesaboteerd. De sloten zijn dichtgespoten met vloeibaar
metaal, waardoor het pand vanmorgen niet toegankelijk was. Ook werden
stickers met de tekst ‘Zwarte Piet is racisme’ op het pand geplakt.

https://www.ad.nl/dordrecht/sinterklaashuis-dordrecht-gesaboteerd~a0128ef66/
Cees Camphuis
2017-11-22 10:16:35 UTC
Post by HEIN 2017
[...]
We mogen toch aannemen dat al die linxerds die zeer verontwaardigd waren
over de gebeurtenissen in Friesland dit met dezelfde mate van
verontwaardiging en verontrusting nu ook zullen uiten toch, H?
Anders zou het wel bijzonder hypocriet zijn.
dolphin
2017-11-22 10:25:45 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by HEIN 2017
[...]
ze kunnen me niet genoeg mekkeren omtrent een verkeersopstoppinkje van
wel drie kwartier

ik dacht dat ze dat normaal vonden in 010

dolphin
HEIN 2017
2017-11-22 10:27:44 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by HEIN 2017
[...]
heer c. ik begrijp uw wanhoopskreet maar toch denk ik dat u over
voldoende iq beschikt om het antwoord al te weten
Cees Camphuis
Eens, maar we zullen zien H.
O. Udeman
2017-11-22 19:27:32 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by HEIN 2017
[...]
Dit is zó intens triest, je zou er depri van worden als je niet wist dat
het OM aan de vervolging van dit allerlaagste soort tuig van de richel
de hoogste prioriteit geeft. O, wacht... :-(

Manok62