Viktor Orban: Ursula von der Leyen is woest op mij omdat ik haar niet steunde tijdens verkiezingen! En daarom liegt/liegen ze over Hongarije!
Add Reply
Bert(AWRvB)
2024-10-11 19:17:12 UTC
Antwoorden
Viktor Orban: Ursula von der Leyen is woest op mij omdat ik haar niet
steunde tijdens verkiezingen! En daarom liegt/liegen ze over Hongarije!

https://twitter.com/PM_ViktorOrban/status/1844377379671585091

YouTube
Viktor Orban: Everyone will agree with me and not with your Left wing
lies - YouTube

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde https://www.sterrenkunde.nl/index/verenigingen/
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
R. Phillips
2024-10-11 21:25:01 UTC
Antwoorden
Post by Bert(AWRvB)
[...]
http://youtu.be/5-k737ZhP3Q
Kom eens met een lekkere geile alien aanzetten die Victor op peuzelt.
PauL
2024-10-11 23:53:49 UTC
Antwoorden
Post by Bert(AWRvB)
[...]
In Hongarije heeft hij er zelf voor gezorgd dat iedereen akkoord is:

"Kritische media moeten steeds vaker het veld ruimen in Hongarije. Ze
sluiten de deuren of worden opgekocht door regeringsgezinde mediatycoons.
HirTV werd overgenomen door een zakenman die bevriend is met premier Viktor
Orbán. Van de ene op de andere dag veranderde het van een kritische zender
in een spreekbuis van de regering."

https://nos.nl/artikel/2246885-hongaars-hirtv-in-een-dag-van-kritische-zender-naar-regeringsspreekbuis

Zo kan Orban zelfs 2/3 van Hongarije in UFO's doen geloven!
Bert(AWRvB)
2024-10-12 18:40:47 UTC
Antwoorden
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
In de wetenschap gaat het om waarnemen!

Mensen zoals jij laten anderen de kastanjes uit het vuur halen en
vermoorden vervolgens die anderen, die wetenschappers, in
concentratiekampen!!!
Ik ben blij dat ik niets met dat soort van gestoorde nep wetenschappers
te maken wil hebben.

Diane Sare talks about voter fraud in her 2022 Senatorial Campaign in
NYS - YouTube

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Kees van den Doel
2024-10-12 19:59:01 UTC
Antwoorden
Post by Bert(AWRvB)
In de wetenschap gaat het om waarnemen!
BANDERI NAZIES nemen onwaar!
Post by Bert(AWRvB)
Mensen zoals jij laten anderen de kastanjes uit het vuur halen en
vermoorden vervolgens die anderen, die wetenschappers, in
concentratiekampen!!!
Dat komt door het "oud-hollandsch kookboek" wiens geroosterde kastanjes
recept voor schrijft dat anderen die uit het vuur moeten halen en dan
ver moord moeten worden in concentratie kampen. Anders smaken de
kastanjes naar BIgfoor uit werpselen.
Post by Bert(AWRvB)
Ik ben blij dat ik niets met dat soort van gestoorde nep wetenschappers
te maken wil hebben.
Ja, het is een ondankbare taak, die kastanjes uit het vuur halen.
Prat die met volle mond na het eten van die kastanjes?
Sam Kafka
2024-10-12 20:29:14 UTC
Antwoorden
Post by Kees van den Doel
Ja, het is een ondankbare taak, die kastanjes uit het vuur halen.
Zeg eens, is er de afgelopen weken nog iets voorgevallen in dit nieuws-
groepje wat mijn aandacht waard is? Een wel heel erg politiek incorrecte
Regse litanie van de OmniBot, een SF thriller van Bert(AWRvB) of een
extra vermakelijke brabbelpots van Bosuitje of Manok64-2, ofzo?

Of kan ik het hele zaakje wat jou betreft met een gerust hart op
"gelezen" zetten?
Sam Kafka
Kees van den Doel
Ja
Sam Kafka
2024-10-13 12:00:28 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
[...]
Hop en Bof.

Zo, dat waren ruim 1200 potsen in de vergeethoek. Wat eigenlijk nog best
wel mee valt, want bv in de hoogtijdagen van nl.eeuwig.september werd
dat aantal wel eens in een dag of één a twee gehaald.

Nu zijn er daar nog maar twee of drie potsers actief, waaronder de
onvermijdelijke Izak.
Sam Kafka
Kees van den Doel
2024-10-13 14:54:44 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Sam Kafka
[...]
Als je de minipraat echt mist kun je chatgpt vragen om een samen vatting
te simuleren. Zo van "Pisvlek. Tiepies linx. Suferd. God bestaadt. enz".

De potsen van Bert zijn het enigste en daarom de enigsten die ik lees.

Oh ja, Cor Huizer ont kent dat hij met mij gewed heeft dat de wereld
vergaat in 2030 ondanks dat ik bewijzen in 3voud heb gepotst.

Dat is veel erger dan holo caust ont kenning!

PauL
2024-10-12 23:10:57 UTC
Antwoorden
Post by Bert(AWRvB)
Post by PauL
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Iedereen heeft kunnen waarnemen dat Orban het voorzitterschap
van de EU misbruikte op Poetin zijn hielen te gaan likken.
Geen wonder dat Ursula von der Leyen woest was.
Post by Bert(AWRvB)
Mensen zoals jij laten anderen de kastanjes uit het vuur halen en
vermoorden vervolgens die anderen, die wetenschappers, in
concentratiekampen!!!
Ik denk dat jij teveel vitamine D gegeten hebt.
Post by Bert(AWRvB)
Ik ben blij dat ik niets met dat soort van gestoorde nep wetenschappers
te maken wil hebben.
Jouw favoriete Dr. John Campbell had nochtans correcties
aangebracht bij zijn filmpje "How much Vitamin D should I take?"

2 minor corrections - 150nmol/L = 60ng/mL (not 80ng/mL as stated and at
2min 27secs) 57min 11 secs
Edmund
2024-10-13 08:17:13 UTC
Antwoorden
Post by Bert(AWRvB)
Viktor Orban: Ursula von der Leyen is woest op mij omdat ik haar niet
steunde tijdens verkiezingen! En daarom liegt/liegen ze over Hongarije!
https://twitter.com/PM_ViktorOrban/status/1844377379671585091
Orban een van de weinigen die rationeel is en voor de belangen van z'n
land opkomt. Die moet dus koste wat het kost bestreden gedemoniseerd en
gechanteerd worden.
Opvallend dat Orban de suggestie van de onvolprezen Edmund heeft
geadopteerd door recidiverende misdadigers ipv een vlindervangvakantie
in eigen land, een verdubbeling vd straf te geven.
Eveneens opvallend is dat er klaarblijkelijk geen herhaalde
verdubbelingen voorkomen, om eoa reden zijn er geen recidivisten meer.

Godspeed for Assange
Amnesty for Snowden
Rehabilitation for heroes

Edmund