waarom sorry aan 'moffenmeiden' niet te laat zou zijn
Add Reply
Hein 2018
2018-12-04 13:55:36 UTC
https://nos.nl/artikel/2261875-podcast-de-dag-waarom-sorry-aan-moffenmeiden-niet-te-laat-zou-zijn.html
R.Phillips
2018-12-04 14:19:26 UTC
Post by Hein 2018
https://nos.nl/artikel/2261875-podcast-de-dag-waarom-sorry-aan-moffenmeiden-niet-te-laat-zou-zijn.html
Tegen het einde gebeurden er wel meer opvallende zaken.
https://www.learning-history.com/battle-castle-itter/

Tussen rotzak en meeloper is er soms een beperkt onderscheid.

Hein 2018
2018-12-04 14:22:58 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
[...]
lees jij nu maar het boek bijltjesdag van prof.belinfante

https://nos.nl/artikel/2261875-podcast-de-dag-waarom-sorry-aan-moffenmeiden-niet-te-laat-zou-zijn.html
R.Phillips
2018-12-04 14:54:14 UTC
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
[...]
Lees zelf maar eens een boek!

Hein 2018
2018-12-04 14:56:03 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
Post by Hein 2018
https://nos.nl/artikel/2261875-podcast-de-dag-waarom-sorry-aan-moffenmeiden-niet-te-laat-zou-zijn.html
ik heb het gelezen klojo plus alle enqueverslagen ennog veel meer. kom
maafr op hoor ik slacht je
R.Phillips
2018-12-04 16:24:48 UTC
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
Post by Hein 2018
https://nos.nl/artikel/2261875-podcast-de-dag-waarom-sorry-aan-moffenmeiden-niet-te-laat-zou-zijn.html
ik heb het gelezen klojo plus alle enqueverslagen ennog veel meer. kom
maafr op hoor ik slacht je
TSSK

Ik begin er niet aan omdat ontuchtige handelingen met mieren meer jouw ding is.

Hein 2018
ruig hoor. lul nou op en ga baudet kijken
God
2018-12-04 15:53:28 UTC
'Moffenhoeren' heet zoiets.
Hein 2018
2018-12-04 15:56:02 UTC
Post by God
Post by Hein 2018
https://nos.nl/artikel/2261875-podcast-de-dag-waarom-sorry-a
an-moffenmeiden-niet-te-laat-zou-zijn.html
'Moffenhoeren' heet zoiets.
liep je opa op 6 september 1944 ook met een blauwe overall de straat
op op zoek naar nazis ?
God
2018-12-04 16:13:19 UTC
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
In die tijd was ik zelf als militair in dienst bij de
Bundeswehr, dus ik heb toen veel van die moffenhoeren aan mijn
Schwanz geregen.
Hein 2018
FALSCH DE Bundeswehr is pas medio 50 opericht en ik had het over je opa
God
2018-12-04 16:34:20 UTC
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
NOU, DAN GELOOF JE HET TOCH NIET! Daar lig ik echt niet wakker
van. Je zult zelf wel een moffenhoer zijn!
Hein 2018
2018-12-04 16:37:57 UTC
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
hein noteert dat god weer geen antwoord geeft en weer handelt als een
aal in een emmer snot
God
2018-12-05 16:24:12 UTC
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
Ik heb het toch nog even nagekeken en je hebt helemaal gelijk!
Het was niet de Bundeswehr, maar de Luftwaffe!! In het begin
Rotterdam nog bevrijd en toen later verschillende projecten
gedaan voor de Waffen-SS. Veel bonussen binnengehaald in die
tijd!
Hein 2018
2018-12-05 16:28:11 UTC
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
lieve jongen, hein heeft meestal gelijk, ja dan die allied imbecciles
die dachten dat nijmegen in het ruhrgebied lag en daarom maar hun bommen
dropen. idem ditto in den haag en amsterdam. ja de waffen ss een elite
ko rps met 50.000 vrijwilligers uit batavierenland
joh
2018-12-05 17:37:07 UTC
Post by Hein 2018
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
imbeciles
Post by Hein 2018
die dachten dat nijmegen in het ruhrgebied lag en daarom maar hun bommen
dropen.
dropten

idem ditto

dito

in den haag en amsterdam. ja de waffen ss een elite
ko rps

Hein 2018
2018-12-05 17:38:46 UTC
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
gaaaaap uw bijdrage is weer van nul en gener waarde
joh
2018-12-05 17:41:10 UTC
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
nul en generlei waarde
Hein 2018
2018-12-05 17:43:32 UTC
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
zelfkennis is u niet vreemd
joh
2018-12-05 18:01:16 UTC
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
kennis is mij niet vreemd
Hein 2018
2018-12-05 18:06:29 UTC
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
God
Post by God
Hein 2018
Post by Hein 2018
[...]
fijn voor u maar u bent duidelijk van 1968 dus maakt geen indruk op hein