eventuele aanslagen? zijn het geen laffe leugens
boven.alles
2006-08-10 16:26:03 UTC
betrap mijzelf erop dat na al die smerige laffe leugens van Bush en Blair
ik hier op dit moment ook mijn vraagtekens bij zet
wat ik erg genoeg vindt ....dat je notabene deze zogenaamde westers leiders
niet meer kan vertrouwen
het gaat niet goed in het midden oosten dus afleiden maar

laten wij er het beste van hopen......zal niet de eerst keer zijn dat we
genaaid worden

deze retoriek komt van een teleurgesteld iemand......verder niets
Euker Voorn
2006-08-10 16:30:33 UTC
On Thu, 10 Aug 2006 18:26:03 +0200, "boven.alles"
Post by boven.alles
[...]
Precies. Ze kunnen wel van alles roepen en van alles in scene zetten.
Ik vind het allemaal maar zwaar overdreven en theater.
Warrior
2006-08-10 16:40:59 UTC
Post by boven.alles
[...]
Tja, als er echt wat gebeurd, is het toch in scene gezet....en zo kun je
alles recht lullen wat krom is...
O ja...en je kunt natuurlijk ook nog altijd zeggen.....they had it coming..
de waarheid
2006-08-10 18:25:14 UTC
Post by boven.alles
[...]
Er zijn genoeg gekken die terroristische aanslagen wilen plegen.
Maar ook genoeg die die willen plegen in andermans naam.

Dus beide scenario`s kunnen voorkomen.
Bert
2006-08-11 01:25:00 UTC
Post by Euker Voorn
Post by boven.alles
[...]
Het is allemaal net zo geloofwaardig als de verhalen van de zogenaamde
inlichtingendiensten over de massavernietigingswapens van Saddam
Hoessein. Dit keer is er vermoedelijk een aanleiding verzonnen om de
VS en GB voor te bereiden op legitimatieplicht en allerlei andere
maatregelen ter beknotting van burgerlijke vrijheden.

Bert

Bush en zijn aarslikker Blair, explosief !
Hans
2006-08-11 09:36:42 UTC
On Thu, 10 Aug 2006 18:30:33 +0200, Euker Voorn
Post by Euker Voorn
Precies. Ze kunnen wel van alles roepen en van alles in scene zetten.
Ik vind het allemaal maar zwaar overdreven en theater.
En als er 10 vliegtuigen waren opgeblazen had je om het hardst
geroepen dat de westerse inlichtingendiensten gefaald hebben.....

Als je bij alles zo achterdochtig bent heb je geen prettig leven,
overigens.
Stef
2006-08-11 10:01:00 UTC
Post by Hans
[...]
Als, als..... We houden ons liever aan de feiten.

Stef
Euker Voorn
2006-08-11 11:38:20 UTC
Post by Euker Voorn
[...]
Nee, dan had ik geroepen: koekje van eigen deeg
Een pessimist draagt altijd een regenjas. Optimisten worden nat.
Hans
2006-08-11 22:15:08 UTC
Post by Euker Voorn
[...]
Ah.
Als jouw oma dus naar haar zuster in Amerika vliegt en ze wordt
opgeblazen is het dus eigen schuld dikke bult.
Interessant....
1 ding weet ik zeker: op jou reageer ik niet meer: je verdwijnt in het
rijtje B55 - Ronald van Voren - Theo1610 - Aljo. Te hersenloos om
serieus te nemen.
VivaChavez
2006-08-11 22:59:05 UTC
Post by Euker Voorn
[...]
Heb je mij niet vergeten Hans? Of moet ik eerst nog wat strafpunten
verzamelen?
Hans
2006-08-12 11:45:39 UTC
Helaas, jij staat (nog?) niet in mijn rijtje :)
Euker Voorn
2006-08-13 10:46:37 UTC
Post by Euker Voorn
[...]
Als er Engelse burgers in die aanslagen omkomen dan is dat geen dikke
bult eigen schuld maar wel een koekje van eigen deeg. Die Engelsen
hebben toch allemaal apatisch staan toekijken hoe Blair zich bezig
hield/houdt met oorlogsmisdaden?

Een Engels leven is niets meer waard dan een Arabisch leven hoor.

Euker

yew betcha
2006-08-10 16:36:53 UTC
Post by boven.alles
deze retoriek komt van een teleurgesteld iemand......verder niets
Precies, het accent ligt op het laatste woordje. Niets weten, geen enkel
inzicht hebben en totaal machteloos zijn - maar wat geeft dat?
el misti
2006-08-10 16:40:07 UTC
Post by yew betcha
Post by boven.alles
deze retoriek komt van een teleurgesteld iemand......verder niets
Precies, het accent ligt op het laatste woordje. Niets weten, geen
enkel inzicht hebben en totaal machteloos zijn - maar wat geeft dat?
Ik heb van jou verder nooit enige informatie gehoord die afwijkt van je gebruikelijke
afzeiken van anderen. Als er hier in de nieuwsgroep iemand Koning Onbenul is dan ben jij
het wel.
Henk
En dat zeg jij? De koning van het afzeiken??
el misti
Nee, ik zei het, el misti.
Cnorlax
Dat is hetzelfde.
ZZD
el sharmuta
Sander
2006-08-10 17:23:42 UTC
Post by el misti
Post by yew betcha
Post by boven.alles
[...]
Hieruit blijkt duidelijk dat je zijn postings niet echt leest. Hij
levert vaak genoeg argumenten, alleen die passen niet in jouw straatje.
Tsja...
el misti
Ja, op nonargumentatie van slippendragers zat ik te wachten, Sander.
Sander
Daar kun je het natuurlijk ook mee afdoen. :-(
el misti
2006-08-10 17:41:46 UTC
Post by Sander
Post by el misti
Post by Sander
Post by el misti
Post by yew betcha
Post by boven.alles
[...]
Heb je echt niets te zeggen, Sander? Ik ben geduldig hoor, denk gerust een jaartje of wat
na voor je een zinnige opmerking geformuleerd weet.
Cnorlax
2006-08-10 18:26:00 UTC
Post by el misti
Post by yew betcha
Post by boven.alles
[...]
Ach gut. Spuit elf doet ook een duit in het zakje. Als er iemand is die zijn
onbenulligheid overduidelijk laat blijken, dan ben jij het wel! Er is
weinig, heel weinig zinnigs wat er uit jouw koker komt.
de waarheid
2006-08-10 18:26:09 UTC
Post by yew betcha
Post by boven.alles
deze retoriek komt van een teleurgesteld iemand......verder niets
Precies, het accent ligt op het laatste woordje. Niets weten, geen enkel
inzicht hebben en totaal machteloos zijn - maar wat geeft dat?
En zo`n inzicht in zichzelf, en dat voor een pakketjes naar de
overkant brenger, proficiat betcha.
Ronald van Voren
2006-08-10 16:53:36 UTC
Post by boven.alles
[...]
Het probleem is dat het voor het publiek niet na te gaan is of iemand
iets slechts in de zin heeft.
Een van terrorisme verdacht persoon wordt onder strikte geheimhouding
gearesteerd en weggevoerd.
Onder deze omstandigheden kan een overheid iedereen naar eigen believen
op voorhand arresteren zonder echte specifieke aanklacht.

Fascisme vraagt om anarchie. (tegenpolen)
--
http://afluisterland.nl/ronald/
http://geocities.com/ronaldvanvoren/
- Pablo Picasso -
Joop!
2006-08-10 17:09:23 UTC
Post by boven.alles
[...]
Je kunt de rechtszaak tegen de "weggegevoerde" verdachten bijwonen als je
het niet vertrouwd. Maar die is natuurlijk ook in scene gezet. Althans
volgens de complottisten. Bestaan we eigenlijk wel?
Ronald van Voren
2006-08-10 17:29:39 UTC
Post by boven.alles
[...]
Het is nog veel erger: justitie word mede gefinancierd door de overheid.
Wie betaald, bepaald?
- Pablo Picasso -
PietHein
2006-08-10 17:28:25 UTC
Post by boven.alles
[...]
Tron:
http://www.filmkeuze.nl/cgi-bin/loader?/cgi-bin/pm/film-6a6e91.html
PietHein
de waarheid
2006-08-10 18:27:39 UTC
Post by boven.alles
[...]
Tja en soms schieten ze zo`n mogelijke verdachte gewoon in de
metro dor het hoofd, maar dat kwam uit.
theo1610
2006-08-10 17:20:58 UTC
Post by boven.alles
[...]
Yep.
Post by boven.alles
laten wij er het beste van hopen......zal niet de eerst keer zijn dat we
genaaid worden
Er zijn geen explosieven oid gevonden?
En over een week zijn alle 'terroristen' weer thuis?
Post by boven.alles
deze retoriek komt van een teleurgesteld iemand......verder niets
--

GW Bush --> reïncarnatie van Hitler.
"Lievebeheersbeestjes"
frans
2006-08-10 20:43:01 UTC
Post by boven.alles
laten wij er het beste van hopen......zal niet de eerst keer zijn dat we
genaaid worden
Er zijn geen explosieven oid gevonden?
En over een week zijn alle 'terroristen' weer thuis?
is toch bijzaak.....hoofdzaak is dat de woede en heftige kritiek van
volk en pers in GB tegen het optreden van Israël en de steun die
Blair&co daaraan geeft, verstomt...
Het moment van deze 'actie' van de Britten doet één vraag sterk opkomen:
Qui bono......?
JayJBee
2006-08-10 22:25:12 UTC
Post by boven.alles
[...]
Dank je wel, frans.

Twee minstens tweeduizend jaar oude woorden...

JayJBee
"Waar is die evolutie van de mens dan wel niet reeds gestopt?"
atomic nano
2006-08-10 17:44:02 UTC
Post by boven.alles
[...]
Of is het zo ver uit de klauwen gelopen dat ze dit spelletje nu doorzetten??
Ik bedoel wat wil je zoals die Amerikanen optreden om zo veel geweld.
En wat zich voor de rest nog achter de schermen alspeelt ???

Misschien heb je wel gelijk zo hebben ze weer een geldige reden.
--
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel
na het zuur blijft het hier guur
gebruiker van Suse 10.0 is turbo
René Peters
2006-08-10 17:45:59 UTC
Post by boven.alles
[...]
Dan geloof je ook dat de aanslag op de metro in London in scene is gezet.
Het lijkt me toch dat Blair zo ver niet gaat.
Li Kwan <@>
2006-08-10 17:50:51 UTC
Post by René Peters
Post by boven.alles
[...]
Nee.
Post by René Peters
Het lijkt me toch dat Blair zo ver niet gaat.
Dat krijg je als je gaat lopen liegen en mensen bedriegt, mensen gaan
je dan niet meer vertrouwen.
René Peters
2006-08-10 18:04:13 UTC
Post by René Peters
Het lijkt me toch dat Blair zo ver niet gaat.
Dat krijg je als je gaat lopen liegen en mensen bedriegt, mensen gaan
je dan niet meer vertrouwen.
Als hij het slim aanpakt, zorgt hij dat dit nieuws zo snel mogelijk in de
vergetelheid raakt, zodat er niet wordt gedacht dat er een electoreel
voordeel te halen valt. Bovendien WILLEN terroristen dat de chaos zo lang
mogelijk stand houdt, dus iedere dag meer aandacht is winst voor ze.
frans
2006-08-10 20:47:18 UTC
Post by René Peters
Bovendien WILLEN terroristen dat de chaos zo lang
mogelijk stand houdt, dus iedere dag meer aandacht is winst voor ze.
Klopt, dat is de essentie van terrorisme: verstoring en verontrusting.
Maar ook overheden kunnen dit middel soms heel goed gebruiken - onder
het mom van terrorisme bestrijding de zaak zo extreem verontrusten, dat
je alle mogelijke ondemocratische wetten er doorheen kunt jassen én/óf
de aandacht af kan leiden van werkelijk spelende problemen. Tactiek die
zo oud is als er overheden bestaan. De afgelopen jaren weer eens
uitgebreid in praktijk te bewonderen in de hele 'moderne' westerse
wereld....
Goodcowboy
Die westerse overheden zijn levensgevaarlijk.
frans
2006-08-10 21:07:56 UTC
Post by Goodcowboy
Post by frans
Post by René Peters
[...]
Als je vrienden erger worden dan je vijanden onder het mom van
zelfverdediging, wordt het tijd je eigen positie goed te bekijken.
Goodcowboy
2006-08-10 22:10:11 UTC
Post by frans
Post by Goodcowboy
Post by frans
Post by René Peters
[...]
En de moslims zijn overduidelijk jouw vrienden dus waarschijnlijk zit
er meer waarheid in je woorden dan jezelf beseft.
frans
2006-08-10 22:43:40 UTC
Post by Goodcowboy
Post by frans
Post by Goodcowboy
[...]
Makkelijk en erg simplistisch. Met zo'n vrienden heb je geen vijanden meer
nodig. Dat betekent niet dat de vijanden van mijn voormalige vrienden
automatisch mijn vrienden worden. Ik heb geen enkele behoefte terreur te
verdedigen - van niemand. Als iemand een overheid zover krijgt dat deze de
eigen bevolking terroriseert, moet je je gaan afvragen wie je vijand is. En
kun je je gaan afvragen waarom iemand in eerste instantie tot dergelijk
extreem gedrag is gekomen. Neem je niet die moeite de zaak zo serieus te
bekijken, waarin ben je dan anders dan een willekeurige meeloper die terreur
steunt?
JayJBee
2006-08-10 22:29:40 UTC
Post by frans
Post by Goodcowboy
Post by frans
[...]
Metname als je in een landje leeft dat hap-slik-weg heet.
Althans... voor die 'vrienden' van je.

JayJBee
"Het beest is los."
VivaChavez
2006-08-11 23:43:49 UTC
Post by Goodcowboy
Post by frans
Post by René Peters
[...]
Nu wordt het toch wel tijd dat je Machiavelli eens gaat lezen cowboy. En nou
kom straks niet weer met de smoes dat je je 'n ons gegoogeld en niks heb
kunnen vinden. Dat ik je voor de gek houd en zo.

Weet je wat ik nú verwacht? Dat je gaat zeggen dat je die al van binnen en
van buiten kent en niet ziet welke relevantie zijn adviezen hebben voor het
onderwerp van deze draad. En dat ik die dan maar eens duidelijk moet maken.
Weet, weet boy! Daar begin ik niet aan. Omdat vrijwel iedereen hier, die tot
mijn primaire doelgroep behoort wel weet wat ik bedoel. En wie dat niet weet
reken ik niet tot mijn doelgroep. (Stijlvorm: Taut). Hetgeen weer niet wil
zeggen dat ik van die non-targets niets kan opsteken. Integendeel! En de
rest waar ik nauwelijks iets van opsteek behoort tijdelijk tot mijn primaire
doelgroep. Maar slecht voor bepaalde onderwerpen en gedurende mijn vacantie.
Enz. Enz.

Toch 'n sambucootje te veel, geloof ik.
atomic nano
2006-08-10 21:24:57 UTC
Post by Li Kwan <@>
Post by René Peters
Het lijkt me toch dat Blair zo ver niet gaat.
Dat krijg je als je gaat lopen liegen en mensen bedriegt, mensen gaan
je dan niet meer vertrouwen.
Tap Rumsfeld z'n telefoon maar eens je zult er versteld van staan hoe we
bedonderd worden.
theo1610
2006-08-10 18:39:06 UTC
On Thu, 10 Aug 2006 19:45:59 +0200, "René Peters"
Post by René Peters
Post by boven.alles
[...]
Die gaat desnoods nog véél verder, maak je maar geen enkele illusie.

--

GW Bush --> reïncarnatie van Hitler.
"Lievebeheersbeestjes"
VivaChavez
2006-08-11 23:14:36 UTC
Post by René Peters
Post by boven.alles
[...]
Dat geloof ik ook niet. Maar uitgesloten acht ik het niet. Altijd meerdere
balletjes in de lucht houden René. En, ondanks je eventuele betrokkenheid,
met open mind wachten op nieuwe informatie. Waarmee je de waarschijnlijkheid
waarmee je de betreffende veronderstellingen houdt kunt bijstellen.
De startwaarschijnlijkheid waarmee ik de optie openhoud dat Blair op
ongewone wijze in dat geval in Londen verwikkeld is, is bij in ieder geval
een stuk hoger dan dat bij de metro-aanslagen het geval was.

Als zelfs controversiele Limburgers me hier niet meer begrijpen kan ik wel
inpakken.

"Sie reden über uns, wie der Farbenblinde von der Farbe redet."
( Martin Walser in Angstblüte)
Goodcowboy
Ja, jammer he, dat je vrindjes gepakt zijn.
de waarheid
2006-08-10 18:31:15 UTC
Post by boven.alles
[...]
Maar hoe dan ook, eindelijk zijn ze er achter dat vloeistoffen
ook kunnen exploderen.
Eerst een instabiele vloeistof in de vriezer en dan meenemen
ontdooit langzaam en op en bepaald moment, ****boem****
Of de twee componenten vloeistoffen, eerste de eerste beviezen
en in de andere vloeistof doen die heel dicht bij het nulpunt ligt,
dan die ook in de vriezer, bij ontdooien, wederom ****boem****
JayJBee
2006-08-10 23:45:11 UTC
Post by de waarheid
Post by boven.alles
[...]
Daar waren ze bij vliegvelden natuurlijk helemaal niet van op de hoogte
natuurlijk. (?)

'Men' is gewoon ideeen aan het spuien op een voorheen met andere leugens
gefrustreede meute. Christen vrezende moslims in de 'Arabische wereld'
en moslim vrezende christenen in het 'westen'.

Ring a bell?
Post by de waarheid
[...]
Komplot theorien? Komplot praktijken!

'Men' heeft een wereldwijde 'Marshall law' nodig.
'Men' wil bij de herkolonialisering van de wereld geen weerstand.

Vergis je niet. Alle natien worden gekolonialiseerd door banken.

JayJBee
"It's current, see?!"

(Deze sig. komt 's een keer NIET van mijzelf.
Bron:

"The occult world of commerce"
http://fpiarticle.blogspot.com/2006/04/occult-world-of-commerce.html

Let metname op hoe men met woorden, de betekenis-, EN de klank ervan,
omgaat.

Eventueel kom je dan ook een beetje op mijn communicatie frequentie.
Je begrijpt mijn euforie toen ik dit filmpje een aantal weken geleden op
het lijf liep.
de waarheid
2006-08-11 03:59:26 UTC
Post by JayJBee
Post by de waarheid
[...]
Vertel mij niks.(of iegenlijk meer :-) )
www.xs4all.nl/~anchhor
het lijf liep.
JayJBee
2006-08-11 07:54:17 UTC
Post by de waarheid
Post by JayJBee
Post by de waarheid
[...]
Gewoon kijken,...

JayJBee
het lijf liep.
JayJBee
2006-08-10 23:46:58 UTC
Post by boven.alles
[...]

Het is een aanrader met betrekking tot veel onderwerpen die besproken worden

het lijf liep.
VivaChavez
2006-08-11 17:48:27 UTC
Post by JayJBee
Post by boven.alles
[...]
Je brengt me weer op een idee JayJBee. Ik ga nu 'op' restaurant. Als ik
terug ben start ik een draadje op over complottheorieen. Tenminste als ik
het deze keer bij een grappa en twee sambuco's kan houden.
Moet de aanzet worden tot een module 'Complottheorieen in propaganda' ;-)