halsema is the bitch
Add Reply
Hein 2018
2018-12-06 17:18:49 UTC
https://www.parool.nl/amsterdam/handhavers-willen-de-wallen-niet-op-tijdens-oud-en-nieuw~a4611448/
R.Phillips
2018-12-06 17:27:25 UTC
Post by Hein 2018
https://www.parool.nl/amsterdam/handhavers-willen-de-wallen-niet-op-tijdens-oud-en-nieuw~a4611448/
Lijkt me makkelijk: Afsluiten.

Hein 2018
2018-12-06 17:29:04 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
https://www.parool.nl/amsterdam/handhavers-willen-de-wallen-niet-op-tijdens-oud-en-nieuw~a4611448/
Lijkt me makkelijk: Afsluiten.
weet je wel hoeveel steegjes en zo daar zijn.was zeker te dronken
tijdens je laatste hoerenbezoek daar (want veel geile negerinnen)
O. Udeman
2018-12-06 17:54:43 UTC
Post by Hein 2018
https://www.parool.nl/amsterdam/handhavers-willen-de-wallen-niet-op-tijdens-oud-en-nieuw~a4611448/
Ik herhaal wat ik er eerder al over heb gezegd en dat is dat dit
helemaal geen taak is van/voor boa's maar van/voor de politie.
Boa's zijn er niet geschikt voor, niet opgeleid voor en hebben de
middelen er niet voor. Laat die lekker een beetje sloffen door
voetgangersgebieden en fietsende passanten bekeuren, parkeerbonnetjes
uitschrijven en lekker een tukkie doen in een lekker warm flitsbusje.

Overigens het onbenul kwam al meteen naar voren toen ze riepen dat er
een vuurwerkverbod gehandhaafd moet worden op de wallen en de
burgemeester hen meedeelde dat daar helemaal geen vuurwerkverbod is..