bumper bewaakt zwarte pieten (achter tralies) groenlinks trut over de rooie
Add Reply
Hein 2018
2018-12-06 11:44:48 UTC
https://www.powned.tv/artikel/politiehond-bumper-sluit-zwarte-piet-op-gl-st

prachtige hond trouwens
Den Oude
2018-12-06 11:48:44 UTC
Post by Hein 2018
https://www.powned.tv/artikel/politiehond-bumper-sluit-zwarte-piet-op-gl-st
prachtige hond trouwens
<Q>
Neem hem zo ter adoptie thuis hadden wij zo een.

Den Oude
--
“ Den Oude “

https://tinyurl.com/y9pnrnzu
Hein 2018
ja en groenlinkers bijten. zeer mooie hond
O. Udeman
2018-12-06 11:54:04 UTC
Wel een laffe hond.
Hein 2018
2018-12-06 11:55:43 UTC
verklaar je nader otto
O. Udeman
2018-12-06 12:20:38 UTC
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
https://www.powned.tv/artikel/politiehond-bumper-sluit-zwarte-piet-op-gl-st
prachtige hond trouwens
Wel een laffe hond.
verklaar je nader otto
Omdat hij die foto's heeft weggehaald en er een flauw
sinterklaasgedichtje bij heeft geschreven waar de honden geen brood van
lusten.
Hein 2018
2018-12-06 12:22:31 UTC
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
o nu snap ik het het. ik dacht dat je de hond bedoelde. ja typisch
nederlands weer he. en maar buigen en buigen
O. Udeman
2018-12-06 12:27:37 UTC
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Die hond? Die houdt dapper stand! Die buigt nergens voor..
Behalve een stukje worst van het baasje.. ;-)