vraagje over website telegraaf
Hein 2018
2018-05-15 05:27:18 UTC
goedemorgen vrienden,

sinds gisteren kan ik via de website van de telegraaf geen enkel artikel
meer lezen. er verschijnen wel nieuwe artikelen mar als je daar op klikt
gebeurt er niets. hebben jullie dezelfde ervaring ? sincerest regards
Cees Camphuis
Andere browser gebruiken E.
Hein 2018
goed advies heer c. doe nu via edge
R.Phillips
2018-05-15 07:26:59 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Hein 2018
[...]
Opera + Firefox nog steeds goed.

Frans Balkon
2018-05-15 08:52:11 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Staan er dan nog artikelen? Ik dacht dat ze er alleen nog maar filmpjes
op hadden staan voor hen die slechts kunnen spellen (vandaar de dikke
koppen) maar toch op de hoogte van de toestand in de wereld willen blijven.
Hein 2018
2018-05-15 09:09:11 UTC
Post by Frans Balkon
Post by Hein 2018
[...]
ja irritant he al die video's die voorafgegaan worden door vervelende
en irritante reclames, weer bron van inkomen voor de tmg. ik kijk zo min
mogelijk
O. Udeman
Site werkt prima. Tegen advertenties zijn er diverse effectieve adblockers.
Baron von Smallhausen
2018-05-15 11:45:04 UTC
Post by O. Udeman
Post by Frans Balkon
Post by Hein 2018
[...]
</>
Hein weet niet wie Ad Blokker is!

Baron
"Baron von Smallhausen"
Hein 2018
2018-05-15 11:48:50 UTC
Post by Baron von Smallhausen
Post by O. Udeman
Post by Frans Balkon
Post by Hein 2018
[...]
ik gebruik nu edge voor de telegraaf en dat werkt goed. ad blokker de
eigenaar van de winkelketen ?
O. Udeman
2018-05-15 11:49:59 UTC
Post by O. Udeman
[...]