Onrust over bloeddrukpil
Baron von Smalhausen
2018-07-11 09:54:33 UTC
De angst voor ’een klein kankerrisico’ door een medicijn tegen bloeddruk
blijkt fors onder gebruikers.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2285758/onrust-over-bloeddrukpil

De terugroepactie, sinds maandag en dinsdag daadwerkelijk in gang gezet,
gebeurt op last van de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd (i.o) en het
College ter Beoordeling van de Geneesmiddelen. Ruim 150.000 patiënten in
Nederland gebruiken middelen die de werkzame stof valsartan bevatten.
Deze medicijnen worden voorgeschreven bij de behandeling van hoge
bloeddruk, een recent hartinfarct, en bij hartfalen.

Volgens mijn apotheker is het een opgeblazen feit, gebruik dit middel al
jaren.

Baron
" Baron von Smalhausen "
Hein 2018
de bloeddruk van een jonge god dus is op hem niet van toepassing
Baron von Smalhausen
2018-07-11 11:18:56 UTC
[...]
</>
Een jonge God waar het negerbloed door de aderen vloeit. :-P
Negerbloed verjongt Eugene.

Dus geen Wien Neerlandsch Bloed.

Baron
" Baron von Smalhausen "
Hein 2018
2018-07-11 11:40:12 UTC
[...]
http://youtu.be/Gdyo83o6VjE
Baron
ik ben al driftig bezig baron. bulletje eten gegeven en ik heb me
overgegeven aan bachus

R.Phillips
2018-07-11 11:14:31 UTC
[...]
Er zijn heel wat generieke producten die hetzelfde kunstje doen.
Dit gaat misschien om een enkele batch.

Baron von Smalhausen
2018-07-11 11:23:09 UTC
Post by R.Phillips
[...]
Krijg een vervanger voor Valsartan mag deze opmaken er zijn problemen
met levering, na overleg met mijn huisarts en Apotheker.

Baron
--
" Baron von Smalhausen "