Als Trump in navolging van Jezus over water kon lopen...
Cees Camphuis
2018-06-13 04:06:18 UTC
...zouden de media over hem schrijven: kijk, hij kan niet zwemmen.

https://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/7dz/NYc4r
Barokino
2018-06-13 07:20:48 UTC
Post by Cees Camphuis
...zouden de media over hem schrijven: kijk, hij kan niet zwemmen.
https://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/7dz/NYc4r
Chapeau! Zo lijkt De Telegraaf weer een klein beetje op mijn vertrouwde
Telegraaf voor de Belgische overname
Manok62
2018-06-13 07:51:15 UTC
Post by Cees Camphuis
...zouden de media over hem schrijven: kijk, hij kan niet zwemmen.
https://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/7dz/NYc4r
Lees het hele Telegraaf-i artikel!
Inloggen Voor abonnees en bestaande accounts
Abonneren
R.Phillips
2018-06-13 08:39:44 UTC
Post by Manok62
Post by Cees Camphuis
[...]
Zo dom wil je niet blijven.

O. Udeman
Telegraaf is te hebberig geworden.
Manok62
Die link geeft iig bij mij een foutmelding.
O. Udeman
Ja, je moet eerst dokken.
joh
2018-06-13 11:54:09 UTC
Post by O. Udeman
Post by Manok62
Post by O. Udeman
Post by Manok62
Post by Cees Camphuis
[...]
En weer wordt de gepensioneerde gepakt!
Kutmoslims!
Edmund
2018-06-13 10:59:52 UTC
Post by O. Udeman
Post by Manok62
Post by Cees Camphuis
[...]
Omdat ze niet gratis willen werken?

Edmund
Manok62
Zal mij worst wezen ik hoef dat art. niet zonodig.
Edmund
2018-06-13 13:04:20 UTC
Post by Manok62
Post by Edmund
Post by O. Udeman
Post by Manok62
Post by Cees Camphuis
[...]
Dat is je goed recht en zo hebben de telegraaf werknemers
recht op betaling. Niks mis mee.

Edmund

Robby
2018-06-13 12:43:18 UTC
Post by Cees Camphuis
...zouden de media over hem schrijven: kijk, hij kan niet zwemmen.
https://www.telegraaf.nl/telegraaf-i/7dz/NYc4r
Nee, de Trumpgroupies zouden het zondermeer geloven.