trigger happy joden blijven palies vemroorden
Hein 2018
2018-05-15 18:38:06 UTC
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039825/leger-israel-schiet-opnieuw-palestijnen-dood
Baron von Smallhausen
2018-05-15 18:45:50 UTC
Post by Hein 2018
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039825/leger-israel-schiet-opnieuw-palestijnen-dood
</>
Hamas aanhangers zijn zielig vrijwillig de dood kiezen in zeer moedig
Hein sterven voor een verloren zaak is waanzin.

Baron
"Baron von Smallhausen"
Manok62
2018-05-15 19:20:02 UTC
Post by Baron von Smallhausen
Post by Hein 2018
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039825/leger-israel-schiet-opnieuw-palestijnen-dood
</>
Hamas aanhangers zijn zielig vrijwillig de dood kiezen in zeer moedig
En vóóral kleine kindjes meenemen naar het frontgebeuren, zéér moedig...!
"Baron von Smallhausen"
n***@gmail.com
2018-05-15 19:27:51 UTC
Post by Hein 2018
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039825/leger-israel-schiet-opnieuw-palestijnen-dood
Bs"d

Als de barbaren aan de poort staan dan zet je de mitrailleur d'r op.

Ik weet dat jullie een andere politiek hanteren, jullie halen ze met miljoenen tegelijk binen, geven ze een miele, een woning en een levenslange uitkering.
En dan neemt de migrant een tweede vrouw en de autochtoon neemt dan een tweede baan om dat te betalen.

En zo plegen jullie cultureel, demografisch en economisch zelfmoord.

Kijk, als jullie dat willen, wie ben ik dan om daar iets van te zeggen.
Voor elk wat wils.

Maar in tegenstelling tot europa is Israel niet levensmoe, en mogen de barbaren gewoon buiten blijven.

En worden ze toch te opdringerig, dan wordt er niet op een kogel meer of minder gekeken.

Prettig geregeld toch?
Cees Camphuis
2018-05-15 19:48:22 UTC
Post by Hein 2018
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039825/leger-israel-schiet-opnieuw-palestijnen-dood
Krijg je weer een aanval E?
Ga lekker rusten.
Hein 2018
2018-05-15 19:56:00 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Hein 2018
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2039825/leger-israel-schiet-opnieuw-palestijnen-dood
Krijg je weer een aanval E?
Ga lekker rusten.
net nieuw pilletje genomen.begin al slaap te krijgen