quinsy de gario afschieten levert boete op
Add Reply
Hein 2018
2018-05-15 10:58:13 UTC
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2037611/eis-boetes-voor-bedreigen-antipiet-activist

MSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) in Amsterdam heeft dinsdag
boetes van 300, 250 en 200 euro geëist tegen drie mannen die in 2014 via
hun Facebookaccount scheldkanonnades en ernstige bedreigingen aan het
adres van Quinsy Gario hebben geuit. Gario was de initiatiefnemer van de
actie ’Zwarte Piet is racisme’. Hij kreeg destijds via sociale media een
golf van veelal racistische bedreigingen en beledigingen over zich heen.
R.Phillips
2018-05-15 11:13:47 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Dus als ik GW ernstig bedreig met dat het OM een veel hogere straf zou
moeten eisen mag ik dan ook 200 euro aftikken? Lijkt me een koopje!

Hein 2018
teveel werk u krijgt gewoon een nekscchot
R.Phillips
2018-05-15 11:27:47 UTC
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
[...]
Dat is een krabbelaar met natte sex noties en hang ik hoogst persoonlijk
aan de wasmolen te drogen.

Hein 2018
2018-05-15 11:36:44 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
[...]
u heeft een wasolen in de tuin ? how volks toch wel uitzicht voor de
buren he
R.Phillips
2018-05-15 12:02:09 UTC
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Post by Hein 2018
[...]
Gisteren nog: Maandag wasdag. Witte dekbed overtrekken bleken mooi in de
zon.

Hein 2018
surprising. u vertoont menselijke trekjes
Baron von Smallhausen
2018-05-15 11:23:56 UTC
Post by Hein 2018
[...]
</>
Als negers in zwarte piet hun evenbeeld zien, is er iets mis in hun brein.

Baron
"Baron von Smallhausen"
BugHunter
2018-05-15 18:12:19 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Snap ik niet.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
Hein 2018
gebruikelijke gang van zaken hier: zwarte wint van witte
BugHunter
2018-05-15 18:53:28 UTC
Post by Hein 2018
Post by BugHunter
[...]