asiel prof.verkracht beperkte dagenlang voor verblijfsvergunning
Add Reply
Hein 2018
2018-06-11 13:07:48 UTC
Een illegaal in België verblijvende man heeft geprobeerd zijn verblijf
veilig te stellen door een 19-jarige vrouw met een verstandelijke
beperking dagenlang te verkrachten. De 30-jarige Karim hoopte dat de
jonge vrouw zwanger zou raken, waardoor hij in België kon blijven.

Buitenlandredactie 11-06-18, 14:10

24

Karim, die eerder door onze zuiderburen het land was uitgezet en België
zes jaar niet binnen mocht, kruiste in 2014 in Luik het pad van de
vrouw. Zij verbleef op dat moment bij een kennis en werd door Karim
meegenomen naar een kraakpand, waar hij zich gedurende drie dagen aan
haar vergreep, schrijft La Dernière Heure.

De man geeft toe dat hij onmiddellijk besefte dat de jonge vrouw een
mentale beperking heeft, maar probeert de verkrachtingen in de schoenen
van de gemeenschappelijke kennis te schuiven. ,,Men wil mij koste wat
het kost in de gevangenis hebben’’, sprak hij. De mentale leeftijd van
het 19-jarige slachtoffer wordt door deskundigen op slechts zeven a acht
jaar geschat

Zwangerschapstest

Volgens de moeder van de tiener was het Karims bedoeling haar dochter
zwanger te maken en op die manier zijn verblijf in België te
legaliseren. Om dat doel te bereiken, verhinderde hij dat zijn
slachtoffer anticonceptiepillen innam. Ook ging hij met haar naar een
centrum voor gezinsplanning om haar daar een zwangerschapstest te laten
ondergaan.

De jonge vrouw maakt in haar getuigenis duidelijk hoever Karim ging.
,,Ik had geen keuze, omdat hij me anders zou slaan’’, zegt de vrouw, die
al eerder ten prooi viel aan een verkrachter. ,,Hij trok hardhandig aan
mijn haren.’’ Ze vertelt hoe haar verkrachter haar tot bloedens toe tot
seks dwong en haar drogeerde met slaappillen. Karim is veroordeeld tot
een celstraf van vier jaar.
Frans Balkon
Buitenlandredactie 11-06-18, 14:10
24
[...]
Dat is effectief 4 uur gevangenisstraf geloof ik dus met aftrek van
voorarrest krijgt Karim 3000 euro schadevergoeding is het niet?

Karim is dus een duidelijk verwarde man van eer die onmiddellijk een
verblijfsvergunning moet krijgen en alvast een woning met 6 kamers om
zijn toekomstige vrouwen en kinderen in onder te brengen. D66 heeft al
eerder voor dergelijke maatregelen bepleit.

https://www.nhnieuws.nl/nieuws/121087/Woning-wijf-en-werk-voor-Haarlemse-crimineel
Edmund
Buitenlandredactie 11-06-18, 14:10
24
[...]
Huh de club van Malek :
" de VVD stelt dat je "dit soort lieden liever niet in je stad wil hebben".

Waar zijn de voorgedrukte aangifte formulieren???

De VVD wil dit soort lieden -de Marokkanen!!!!- liever niet in de
stad hebben.
Leuker kunnen we het niet maken.

Edmund
O. Udeman
Buitenlandredactie  11-06-18, 14:10
  24
[...]
Het gebeuren speelt zich niet in NL af maar in B..
Frans Balkon
Daar zullen ze hopelijk minder de zachte heelmeester gaan uithangen.
Barokino
Buitenlandredactie  11-06-18, 14:10
  24
[...]
Links noemt dit cultuurverrijking.....