Youness Ouaali: 'Nouri is de schuld van de joden'
Hein 2017
2017-07-14 10:02:28 UTC

Verrassende kijk op de hersendood van Appie Nouri, uit de vuilbekkende
waffel van Facebook opiniemaker Youness Ouali (bekend van). De man
waarvan zelfs Marokkanen zich af schijnen te vragen wanneer hij voor een
intercity springt, legt de schuld van het leed dat de sympathieke jonge
Marokkaanse middenvelder getroffen heeft bij zijn club, Ajax.

Het is allemaal de schuld van de druk, het geld, de commercie en de
doping. Hij weet het zeker. "De Amsterdamse club Ajax dient haar spelers
drugs toe om zo het spel te optimaliseren. De KNVB en de FIFA kennen dit
grote probleem, maar knijpen hun ogen toch liever dicht vanwege het
grote geld dat gemoeid gaat in de voetballerij." Ondertussen vragen de
commenters op zijn YouniTube, ook de niet-Mocrofone, zich ondertussen
ook af wanneer Youness onder een intercity springt. +1.
Edmund
2017-07-14 10:15:56 UTC
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
Wat weten wij ervan?
Nou, we weten dat doping overal in de sport gebruikt wordt.
We weten dat in NL niet of nauwelijks gecontroleerd wordt en ALS er
gecontroleerd wordt doen hypercorrupte controleurs dat.
We weten dat er ondanks de marginale controle -zeker onder de
voetballers- velen betrapt zijn met doping al herinner me ik nog iets van
vele jaren geleden toen er ook al nauwelijk gecontroleerd werd.
We weten dat er een buitensporig hoog percentage jonge top-voetballers
zomaar omvallen met hartproblemen, das best wel gek vind ik persoonlijk.
Nu verwacht ik niet dat Ajax zonder medische begeleiding de spelers
doping toedient maar ik sluit zeker niet uit dat veel spelers dat zelf
doen.

Ik ken die hele meneer Quali niet maar misschien weet ie wel meer dan ik.
R.Phillips
2017-07-14 10:26:34 UTC
Post by Edmund
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
Gebeurt wel vaker dat er voeballers zomaar overlijden.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/417145/de-tien-spelers-die-wegens-overlijden-te-snel-van-het-veld-verdwenen.html

R.Phillips
2017-07-14 10:45:18 UTC
Post by R.Phillips
Post by Edmund
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
Overigens: Wie heeft 'hersendood' geconstateerd? Mij niet bekend.

Hein 2017
2017-07-14 10:48:07 UTC
Post by R.Phillips
Post by R.Phillips
Post by Edmund
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
hebben ze u niet geinformeerd ? schande, dien een klacht in
R.Phillips
2017-07-14 11:01:36 UTC
Post by Hein 2017
Post by R.Phillips
Post by R.Phillips
Post by Edmund
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
;-)

Als je 2 minuten zoekt zie je niets verschijnen. Wat voor contacten
heb je? AMC?

Hein 2017
2017-07-14 11:18:22 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2017
Post by R.Phillips
Post by R.Phillips
Post by Edmund
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
ze hebben hem onder de mri scan gelegd en bij een mri scan kun je veel zien
R.Phillips
2017-07-14 20:00:20 UTC
Post by Hein 2017
Post by R.Phillips
Post by Hein 2017
Post by R.Phillips
Post by R.Phillips
Post by Edmund
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
Ik hoorde net dat ze lang aan het reanimeren waren. Omdat hij in een
coma bleef is dat een teken dat er weinig zinnigs meer verwacht kan worden.
Wat ik ook begreep was dat de keuringsprocedures over veel langere periodes
gedaan zouden moeten worden, omdat er sprake is van elementen van een
duursport. Ik hed nog nooit van het joch gehoord en onthoud me van verder
commentaar.

Hein 2017
2017-07-14 20:06:36 UTC
Post by R.Phillips
Post by Hein 2017
Post by R.Phillips
Post by Hein 2017
Post by R.Phillips
Post by R.Phillips
Post by Edmund
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
was een talentvolle voetballer en voor een marokkaan zelfs een normaal
mens.verder ken ik hem ook niet
Baron
2017-07-14 19:13:04 UTC
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
</>
Hele volksstammen lopen uit, sorry hoor het is erg dat zo'n voor jong
leven zo beëindigt, maar overbelasting op jonge leeftijd eist zijn tol,
voor de directe nabestaanden is het erg, heb er verder niets mee.

Baron
--
*************
* {Baron} *
*************
Rob
2017-07-14 22:48:44 UTC
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
Nou dat is dan tenminste nog een verdedigbare opinie. Ik zag ook
hele kuddes Moslims die vonden dat het een test van allah was en dat
allah hem wel weer zou genezen als hij goed was. Allah was groot
of zo iets en hij zou dit zeker niet voor niets doen.

Uiteraard werd er niet op vriendelijke wijze gereageerd op mensen die
die hele allah in twijfel trokken.
O. Udeman
2017-07-15 13:59:05 UTC
Post by Rob
Post by Hein 2017
http://youtu.be/30WD0MjJ1TA
[...]
Terwijl dat nu juist de enigen zijn die een zinnige bijdrage leveren.