Politie Londen pakt tieners van 15 en 16 jaar op voor zuuraanvallen
Add Reply
Chris Jacobs
2017-07-14 19:56:37 UTC
https://www.rtlnieuws.nl/buitenland/politie-londen-pakt-tieners-van-15
en-16-jaar-op-voor-zuuraanvallen

Ik kan in dit artikel het ras/geloof van de daders en slachtoffers niet
vinden?
Dat is opvallend omdat er wel een link is naar een eerder incident waar
het geloof van de slachtoffers wel vermeld wordt.
Wanneer vermeldt men ras/geloof wel en wanneer niet?

Chris
Bart Dinnissen
2017-07-14 21:58:43 UTC
Post by Chris Jacobs
[...]
Het is in Londen. Ik stel voor dat je de Guardian er even op naleest. Of een andere krant van jouw
keuze.
Bart Dinnissen
Chris Jacobs
2017-07-14 22:12:21 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by Chris Jacobs
[...]
https://www.theguardian.com/uk-news/2017/jul/14/police-investigate-acid-attacks-east-london

Ook in dit artikel kan ik ras/geloof van daders en slachtoffers niet vinden.

Chris
R.Phillips
2017-07-15 09:02:00 UTC
Post by Chris Jacobs
Post by Bart Dinnissen
Post by Chris Jacobs
[...]
Er waren slachtoffers te zien op de BBC. Geen witmensen.
Wat te doen? Meteen Aanbellen uitkleden en lang douchen. Desnoods
de tuinslag erop.

Ogen is een ander verhaal

Als je niks anders hebt is spoelen met een fles gewoon mineraalwater een
eerste stap.

Chris Jacobs
2017-07-14 22:23:05 UTC
Post by Bart Dinnissen
Post by Chris Jacobs
[...]

"The acid attacks were carried out by two male suspects and involved the
theft of two mopeds, police said"

"The victim of the Queensbridge road attack was delivery driver Jabed
Hussain. "

Maar ik kan de ras en religie van de daders nog steeds niet vinden.

Chris
fiff-raff
2017-07-15 13:13:54 UTC
Post by Chris Jacobs
On Fri, 14 Jul 2017 21:56:37 +0200, in nl.politiek Chris Jacobs
Post by Chris Jacobs
[...]
Heb je nu nog niet voldoende brandstof om eens flink te kankeren dan?
:-[
J.B. Charles
2017-07-17 09:46:40 UTC
Post by Chris Jacobs
Post by Bart Dinnissen
Post by Chris Jacobs
[...]
Als het wit "christelijk/joodse" jongens waren had er er wel bij
gestaan. Engeland is wat wegkijken, ontkennen, in doofpot stoppen en
onder tapijt vegen van multikul onwelgevallige feiten tapijten net zo
erg als Zweden en Nederland.

En dan, als er van de oorspronkelijke bevolking van een stad of een land
nog maar een kleine minderjeid over is of als die geheel is verdwenen,
dan hoef je niet langer de achtergrond van de daders te vermelden.