Asielzoeker krijgt weer geld bij vertrek
Hein 2018
2018-06-13 04:19:54 UTC
Den Haag - Afgewezen asielzoekers krijgen weer op grotere schaal geld
mee als ze terugkeren naar hun thuisland. Het kabinet verruimt de
regelingen daarvoor en wil de migranten op die manier verleiden om écht
terug te gaan.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2162980/asielzoeker-krijgt-weer-geld-bij-vertrek
joh
Voor hoeveel zou jij weer naar Amsterdam terugkeren?
Hein 2018
voor geen goud kerel. ik slijt mijn laatste dagen wel op de veluwe
Manok62
ga jij reageren en hij in z'n vuistje lachen...
Hein 2018
2018-06-13 07:55:10 UTC
Post by Manok62
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
[...]
joh is best te pruimen.wel een beetje zwaar op de hand maar dat ben
ik ook op zijn tijd dus dat schept een band
Manok62
Aha ik zie dat wat anders, laot mer goon...
Hein 2018
2018-06-13 07:59:56 UTC
Post by Manok62
Post by Hein 2018
Post by joh
Post by Hein 2018
[...]
Aha ik zie dat wat anders, laot mer goon...wees er van overtuigd dat ik je door dik en dun ste8un in de strijd
tegen de gek uit malden

Edmund
2018-06-13 06:57:45 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Wat een goed idee.
Dat houden ze vast heel goed geheim, ze gaan echt niet
vertellen GRATIS VAKANTIE IN NEDERLAND EN GELD TOE.
Zo zijn ze niet die uitkeringsimmigranten ehh vluchtelingen.

De boven ons gestelden zullen er wel voor gestudeerd hebben om
met zulke mooie plannetjes te komen.
We kunnen gerust verder slapen de staat waakt over ons.

Edmund