Volkert van der Graaf doet huiliehuil met trillende onderlip
Frans Balkon
2018-05-15 16:19:29 UTC
Dikke boehoe:"er wordt een karikatuur van me gemaakt"

https://www.parool.nl/binnenland/volkert-van-der-g-er-wordt-een-karikatuur-van-me-gemaakt~a4598218/

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/even-trilt-de-lip-van-volkert-de-fouten-van-de-reclassering-worden-constant-op-mijn-bordje-gelegd-~b65119b1/

Ach gossie toch, wat een zielig ventje en dan ook nog eens door het OM
gepest worden. In wat voor land leven wij?
n***@gmail.com
2018-05-15 17:19:28 UTC
Post by Frans Balkon
[...]
Bs"d

Ze moeten 'm gewoon afschieten.

Oog om oog en tand om tand.

Het is tenslotte een minderwaardige moordenaar.
Manok62