En Jesse schreef een briefje aan de kinderen:
Hein 2018
2018-06-06 09:26:21 UTC
Ik heb vervelend nieuws. Partijvoorzitter Marjolein Meijer en Tweede
Kamerlid Rik Grashoff hebben vanavond aangekondigd hun ontslag aan te
bieden.

Waarschijnlijk heb je het wel meegekregen: donderdag werd duidelijk dat
Marjolein en Rik een relatie hebben. Zij zeiden toen: de relatie is
begonnen in april vorig jaar.

Maar vanavond werd duidelijk dat al zeker een half jaar eerder er wat
speelde tussen Rik en Marjolein. Dus ook al voor de Tweede
Kamerverkiezingen vorig jaar.

Het is niet aan anderen om te oordelen over de liefde tussen twee
mensen. Over wie wat voelt voor wie. Wel is het zo dat, in een hecht
team dat knokt voor gezamenlijke idealen, je blind op elkaar moet kunnen
vertrouwen en zeker moet weten dat iemand de waarheid spreekt.

Vorige week leek het alsof Marjolein en Rik openheid van zaken gaven
over hun relatie. We hebben toen stevig doorgepraat en indringend
gevraagd: is dit het hele verhaal? Zo ja, dan kunnen we verder. Als
vervolgens blijkt dat niet de volledige waarheid op tafel is gekomen,
dat de relatie eerder is ontstaan, dan is het vertrouwen beschaamd.

Het is klote om op deze manier afscheid te moeten nemen van twee
collega’s die veel voor onze partij hebben betekend. Vandaag baal ik.
Morgen bouwen we samen verder aan onze idealen

We zien elkaar.

Groet,

Jesse Klavder
Cees Camphuis
2018-06-06 09:43:55 UTC

O. Udeman
2018-06-06 10:34:14 UTC
> [...]
> collega’s die veel voor onze partij hebben betekend. Vandaag baal ik.
> Morgen bouwen we samen verder aan onze idealen

Dat noemt hij vervelend nieuws. Terwijl het goed nieuws is. Want slecht
voor het imago van die communisten. Moge dit het begin zijn van de
ondergang van deze vreselijke drammers, schreeuwers en wereldverpesters
en burgerhaters.
Robby
2018-06-06 11:00:19 UTC
"O. Udeman" schreef in bericht

> [...]
> voor het imago van die communisten. Moge dit het begin zijn van de
> ondergang van deze vreselijke drammers, schreeuwers en wereldverpesters en

Even diep adem halen en een glaasje water nemen.
Vergeet ook niet op tijd je pilletjes te slikken.
Hein 2018
2018-06-06 11:06:02 UTC
Op 6-6-2018 om 13:00 schreef Robby:
> "O. Udeman"  schreef in bericht

> Even diep adem halen en een glaasje water nemen.
> Vergeet ook niet op tijd je pilletjes te slikken.

als jij de rest van het jaar nu van het toneel verdwijnt zal het een
stuk beter gaan
Adri Verhoef
2018-06-12 23:59:28 UTC
In een uithoek van het heelal, op een planeet die aarde wordt genoemd, schreef
iemand die zich identificeerde als Hein 2018 <***@ziggo.nl>:

>Het is niet aan anderen om te oordelen over de liefde tussen twee
>mensen.

Snik. Dat ik dit nog mag meemaken. Uit de mond van Hein 2018.

>Jesse Klavder

O, hebbie weer een nieuw pseudoniem?