Leeftijd AOW nog later?.
R.Phillips
2018-06-06 10:01:01 UTC
Nadat het FD een paar dagen terug aankwam met dat actuarissen aankwamen
met dat de AOW pas over 5 jaar naar 67 jaar verschoven zou hoeven worden
en werkgevers en werknemers 66 jaar als startgegeven het welletjes vonden
komt nu de CBS aan met dat de zware griepgolven van 2017 en 2018 met als
gevolg veel overlijdens ook invloed hebben.

'Ze' {Koolmees] zijn er echt nog niet uit. Al denken 'ze' dat AOW voor
bijelkaar 15 jaar aan uitkering zou moeten tellen omdat Drees dat ooit
bedacht heeft. Draai ze een poot uit iedereen!

R.Phillips
2018-06-06 10:03:44 UTC
Op woensdag 6 juni 2018 12:01:02 UTC+2 schreef R.Phillips:
> [...]
> bijelkaar 15 jaar aan uitkering zou moeten tellen omdat Drees dat ooit
> bedacht heeft. Draai ze een poot uit iedereen!

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/levensverwachting-stagneert-door-griepgolven-aow-leeftijd-blijft-na-2022-vermoedelijk-67-jaar-en-3-maanden~bac4cb02/

Veel plezier..

God
2018-06-06 14:31:33 UTC
R.Phillips wrote:

> [...]
> komt nu de CBS aan met dat de zware griepgolven van 2017 en 2018 met als
> gevolg veel overlijdens ook invloed hebben.

Als je straks weer nuchter bent kun je die zin misschien hier en daar nog wat
bijvijlen.
R.Phillips
2018-06-06 15:02:33 UTC
Mijn Franse pet helpt niet met schakelen naar Nederlands.
Adri Verhoef
2018-06-13 09:30:19 UTC

"De CBS", "aankomen met dat" (3x).
R.Phillips
2018-06-13 10:20:16 UTC
Op woensdag 13 juni 2018 12:09:02 UTC+2 schreef Adri Verhoef:

> "De CBS", "aankomen met dat" (3x).

Ik schakel wel eens tussen talen in de loop van de dag. Zo verhaspel ik
ongewild wat zonder kwaaie bedoelingen. Ik weet het: Vier talen is al
lastig. Meer wordt overmoedig. Sorry.

God
2018-06-17 13:39:43 UTC
R.Phillips
> Adri Verhoef

> Ik schakel wel eens tussen talen in de loop van de dag.

Tja, wie niet tegenwoordig. Alleen bij jou is het Nederlands consequent
van een abominabel niveau.

> Zo verhaspel ik ongewild wat zonder kwaaie bedoelingen.
> Ik weet het: Vier talen is al lastig. Meer wordt overmoedig. Sorry.

Af en toe eens een boek of een krant lezen zou al een hoop schelen..