Pauline Krikke: "Wir haben es nicht gewußt"
Hein 2018
2018-05-16 07:38:52 UTC
Fraai stukje crisismanagement vanaf de burelen van het Haagse stadhuis
alwaar de woordvoerder van bitterballenburgemeester Pauline Krikke de
kastanjes uit het vuur mag halen.

Want voor het eerst sinds haar overstap uit Arnhem ligt Krikke, die in
Gelderland vooral uitblonk bij de borrels, onder vuur en iets zegt ons
(*) dat dit niet de enige keer zal zijn. Maar goed: "De burgemeester
wist direct na de steekpartij op het Johanna Westerdijkplein niets van
een briefje waarin werd gewaarschuwd voor terroristische plannen van de
verdachte. Dat zegt de woordvoerder van de burgemeester.

" Yeah right. Je krijgt begin maart een anonieme tip dat een
knettergestoorde Syrische leipo een terroristische daad wil gaan plegen.
Begin mei probeert die knettergestoorde Syrische leipo INDERDAAD drie
mensen de keel door te snijden. Dan schuif je de boel snel onder het
tapijt want verwarde man en zeg je: "Op dit moment zijn er geen signalen
dat er meer speelt dan dit." Blijkt later dat je óf bewust uit je nek
hebt staan lullen óf dat je concrete informatie met terroristische
dreiging gewoon totaal niet serieus neemt.

Ophef. En dan zeg je: "Wir haben es nicht gewußt." En ook politie en
justitie haben es nicht gewußt. Ja kóm nou. Wat moet er in dit land dan
gebeuren voordat de driehoek concrete tips over terrorismedreiging wel
serieus neemt?
PS. De PVV zegt alvast doei.

https://twitter.com/ADDenHaag/status/996472738679226369

https://www.geenstijl.nl/5142024/pauline-krikke-wir-haben-es-nicht-gewusst/#comments
R.Phillips
2018-05-16 07:50:30 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Je blijft maar hakken. Zoek een hobby.

Hein 2018
rot op jij, ga een onderzoek doen naar de nsb in malden
Manok62
2018-05-16 09:18:15 UTC
Post by Hein 2018
Post by R.Phillips
Je blijft maar hakken. Zoek een hobby.
rot op jij, ga een onderzoek doen naar de nsb in malden
JIJ

JIJ

JIJ

Chapeau!
het varken uit Stettin
2018-05-16 09:36:27 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Ik vraag me dan altijd af wat GS geschreven zou hebben als het een
knettergestoorde gereformeerde leipo uit de blauwe-kousen-gordel was
geweest...

Overigens, hun weigering hun kinderen in te laten enten in Gods Naam zou
ook wel eens heel wat doden op kunnen leveren.
Edmund
2018-05-16 10:04:06 UTC
Post by het varken uit Stettin
Post by Hein 2018
[...]
Je vergeet de keukentrapjes

Edmund
het varken uit Stettin
2018-05-16 10:08:52 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Er zijn weinig mensen die keukentrapjes betrekken in hun religieuze
waanidee"en. Alleem moslimhaters willen er nog wel eens over in de frut
raken.
het varken uit Stettin
2018-05-16 10:12:38 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Overigens, beste Edmund, je hebt nog niet geantwoord op mijn vraag over
de kapitein van de Vincennes.
Edmund
2018-05-16 10:31:49 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Komt ook niet want ik ken de man niet.

Edmund
het varken uit Stettin
2018-05-16 12:10:54 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Ken je dan de daders van die "triljoen" moslimaanslagen (jouw getal,
niet het mijne) wel dan?
Edmund
2018-05-16 13:27:47 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Voor zover waar we hier over praten, jazeker dat lees ik helaas dagelijks.
Bomgordeltje hier verwarde man daar laag suikerspiegeltje, GPS
van verwarde truckchauffeur ook al in de war, onthoofdinkje
wat mensen in de brand gestoken allemaal moslims maar dat is natuurlijk
toeval.

Edmund
het varken uit Stettin
2018-05-16 14:39:32 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Dus je bevestigt het opnieuw: een triljoen moslimaanslagen, dat lees je
dagelijks. Ik ben toch wel benieuwd wat jij dan leest.

(Ja ja, ik weet ook wel dat je een beetje vergist en dat is op zich geen
schande. Maar het geeft wel aan hoe weinig je nadenkt over wat je
schrijft en hoe je kritiekloos na-papagaait wat anderen je voorkauwen.)
Edmund
2018-05-16 10:30:49 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Het zijn mensen van jou slag die dergelijke waanzin gebruiken om
islam aanslagen te bagatelliseren.

Edmund
R.Phillips
2018-05-16 11:13:03 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Alles is relatief. Islamieten vermoorden elkaar veel vaker dan dat ze
westerlingen vermoorden.
https://www.theguardian.com/world/2010/sep/23/iran-iraq-war-anniversary
En dan zijn er de moorden van westerlingen
https://en.wikipedia.org/wiki/Casualties_of_the_Iraq_War

Cees Camphuis
2018-05-16 17:23:56 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Is dat goed of slecht?

Edmund
2018-05-16 13:28:44 UTC
[...]
Mensen van mijn slag vragen naar feiten en tellen en rekenen. Ik begrijp
dat jij dat waanzin noemt.
Nope je schiet de boodschapper dood omdat de feiten je niet aanstaan.

Edmund
het varken uit Stettin
2018-05-16 14:43:34 UTC
Post by Edmund
[...]
Ik schiet niet. Ik stel voornamelijk vragen. Zoals: was de kapitein van
de Vincennes een terrorist? De feiten liggen er: aan jou het oordeel.

Enneh, als je engels leest zou ik de engelstalige wikipedia pagina erop
naslaan, want de nederlandse is wel erg summier en laat vele saillante
details weg. Waarom weet ik niet.

Zag je toevallig die VPRO documentaire 'Onze man in Teheran' afgelopen
zaterdag? Daar zag je hoe ze de lijken van de passagiers in een soort
trosje achter een boot aan moesten slepen omdat er in de boot geen
plaats meer was.
Edmund
2018-05-16 14:50:51 UTC
Post by Edmund
Post by Edmund
[...]
Het is een uitdrukking.

Edmund
het varken uit Stettin
2018-05-16 16:56:38 UTC
Post by Edmund
Post by Edmund
[...]
Ja, dat weet ik. Maar je gebruikt hem verkeerd.