mieke telkamp bijna uit top tien uitvaartmuziek
Hein 2018
2018-06-12 06:22:24 UTC
https://www.gelderlander.nl/binnenland/mieke-telkamp-bijna-uit-top-10-uitvaartmuziek~a887e4d9/

De Uitvaartmuziek Top 10 ziet er als volgt uit:

1. Ave Maria – Diverse uitvoeringen

2. Andrea Bocelli & Sarah Brightman – Time to say goodbye

3. Claudia de Breij – Mag ik dan bij jou

4. Sweet People – En de vogels zongen

5. Frans Bauer – Een trein naar niemandsland

6. Marco Borsato – Afscheid nemen bestaat niet

7. Frank Sinatra – My way

8. André Rieu – The rose

9. Mieke Telkamp – Waarheen, waarvoor

10. Vera Lynn – We’ll meet again
Cees Camphuis
2018-06-12 06:36:53 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Nieuw met stip:

Wake me up before you go go - Wham!

https://www.google.nl/search?source=hp&ei=22kfW8GMIs3XwQKv95LACw&q=wake+me+up+before+you+go+go&oq=wake+me+up+&gs_l=psy-ab.1.4.0l10.948.4010.0.6793.12.8.0.3.3.0.78.552.8.8.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.11.622.0..35i39k1j0i131k1.0.kJW1QmFoB1w
Hein 2018
2018-06-12 06:42:53 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Hein 2018
[...]
voor de zwarte medemens±

Baron von Smallhausen
2018-06-12 07:45:35 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Hein 2018
[...]
http://youtu.be/nwNuLNtc0B0
</>

Baron
"Baron von Smallhausen"
R.Phillips
10. Vera Lynn – We’ll meet again
Adri Verhoef
2018-06-12 11:14:28 UTC
In een uithoek van het heelal, op een planeet die aarde wordt genoemd, schreef
Post by Hein 2018
[...]
Wat wou je zeggen, R? Dat je nummer 3 niet begrijpt? Nee, ik ook niet.
Nummer 8: wat is er mis met Bette Midlers versie?
Enne, nummer 1, die artiest ken ik niet. Maar dat komt omdat hij niet zo
bekend is, want hij bestaat wel: https://www.discogs.com/Ave-Maria-No-Sex-Until-Marriage/release/238231
En die titel "Diverse uitvoeringen" zegt me ook eventjes niet zoveel, zit die
wel echt in het repertoire van de groep Ave Maria?
https://rateyourmusic.com/artist/ave_maria
https://rateyourmusic.com/artist/ave_maria_f1 (Duitse groep).

Adri :)
--
"... Maar die Duitse herder, verstaat die wel gewoon Nederlands?"
-- Majoor, in Loenatik
R.Phillips
2018-06-12 12:34:41 UTC
Post by Hein 2018
[...]
Verbijstering over een politiek irrelevant postje en inhoudelijk
gebrek aan voorstellingsvermogen.

Adri Verhoef
2018-06-12 13:47:47 UTC
Post by R.Phillips
Verbijstering over een politiek irrelevant postje
Ja, dat doen ze, hè? Net alsof dit het aloude nl.misc is waar tegenwoordig
weinig leven in zit, maar waar het wel thuis zou horen en als die troep zou
worden gepost in nl.misc, dan zou die rommel hier niet zo off-topic zijn.
Affijn, u allen begrijpt wel wat ik bedoel.

Adri :)
De bedoeling van oorlog is ze te laten sterven voor hun vaderland.
Hein 2018
2018-06-12 14:24:27 UTC
Post by R.Phillips
[...]
opoe is een lul en jij bent ook hard op weg om die benami
ng te krijgen
R.Phillips
2018-06-12 14:27:10 UTC
Post by R.Phillips
[...]