grenshekken worden bloedbad
Add Reply
Hein 2018
2018-05-14 16:47:03 UTC
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood door confrontaties met het
Israëlische leger.
gelukig is blok geschokt
O. Udeman
2018-05-14 17:53:47 UTC
Door de actie van die islamitische terroristen, mogen we hopen.
Hein 2018
2018-05-14 18:08:55 UTC
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood door confrontaties met het
Israëlische leger.
   gelukig is blok geschokt
Door de actie van die islamitische terroristen, mogen we hopen.
dat het moslims zijn ff vergeten. wat speelt is dat het herrenvolk er
van doordrongen wordt dat zij de palies als mensen dient te beeschouwen
en niet als Untermenschen.
Manok62
2018-05-14 18:17:42 UTC
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
DAT STAAT VOOROP HEIN
de rest moet je effe vergeten!
Hein 2018
2018-05-14 18:27:20 UTC
Post by Manok62
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
het gaat me echt aan het hart hoor als ik die oude opa's en oma's zie
zitten bij hun opgeblazen huis
Manok62
2018-05-14 18:30:32 UTC
Post by Hein 2018
Post by Manok62
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Het is sowieso allemaal zwaar kut elke oorlog waar ook ter wereld om wat
voor reden ook :-((
O. Udeman
2018-05-14 18:36:30 UTC
Post by Manok62
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Het gaat mij heel wat meer aan het hart als ik hoor van onschuldige
mensen die worden doodgestoken of opgeblazen door moslims.
Cees Camphuis
Precies.
n***@gmail.com

Juist!
n***@gmail.com
2018-05-15 05:59:52 UTC
Post by Hein 2018
Post by Manok62
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]

Het gaat mij aan het hart als ik zie dat die arabieren met alle hun ten dienste staande middelen proberen om de Joden te vermoorden.

http://tinyurl.com/Jew-no-f
n***@gmail.com
2018-05-15 05:58:03 UTC
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]

Wat we vooral niet moeten vergeten is dat die moslims op een trip zijn om alle Joden uit te moorden, net als de nazi's, en dat daarom, als ze Israel proberen binnen te dringen, ze gewoon afgeschoten moeten worden.

http://tinyurl.com/kill-terr
R.Phillips
2018-05-15 11:16:43 UTC
Post by n***@gmail.com
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Als dat aan de hand was dan had Pakistan allang Israel met kernbommen
vernietigd.

n***@gmail.com

Lees dit even rustig door: http://tinyurl.com/73-kill-Jews
n***@gmail.com
2018-05-15 05:56:00 UTC
Post by Hein 2018
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood door confrontaties met het
Israëlische leger.
gelukig is blok geschokt
Bs"d

Als ze gewoon thuis blijven en niet proberen de grens te doorbreken en Joden te gaan vermoorden dan is er niks aan de hand.

http://tinyurl.com/Jew-no-f
Edmund
2018-05-15 07:08:39 UTC
Post by n***@gmail.com
Post by Hein 2018
[...]
ABC

Die joden hebben ze toch uit hun land en huizen gejaagd.

Edmund
Hein 2018
2018-05-15 09:10:25 UTC
Post by Edmund
Post by n***@gmail.com
Post by Hein 2018
[...]
en figuren als liebermann en nethanyahoo dromen nog steeds van een
greater israel
n***@gmail.com

En Israel is al zo groot! http://tinyurl.com/Isr-land
n***@gmail.com
2018-05-15 10:35:00 UTC
Post by Edmund
Post by n***@gmail.com
Post by Hein 2018
[...]

Nee hoor, de Joden accepteerden het tweede verdeelplan. Het eerste verdeelplan verdeelde palestina in 80% voor de arabieren, en 20% voor de Joden. Die 80% is nou Jordanië.
Toen werd de overgebleven 20% NOG een keer verdeeld tussen Joden en arabieren, en de Joden accepteerden dat. De arabieren niet, en die begonnen toen een oorlog om alle Joden die hitler overgelaten had ook uit te roeien.
Maar dat lukte ze niet zo best, en veel arabieren vluchtten voor die oorlog, dus het waren hun mede-arabieren die hun uit hun huizen gejaagd hebben.
Edmund
2018-05-15 13:00:54 UTC
Post by n***@gmail.com
Post by Edmund
Post by n***@gmail.com
Maar dat lukte ze niet zo best, en veel arabieren vluchtten voor die
oorlog, dus het waren hun mede-arabieren die hun uit hun huizen gejaagd
hebben.

Ach ik lees af en toe dat de gehele wereld de joden zachtjes veroordeeld
vanwege landjepik en hun illegale "nederzettingen" zoals de joden dat
ingepikte land noemen.
Ook hoor ik weleens iets over de huizen van palestijnen die de joden
platwalsen.

Maakt mij verder niet uit hoor, wanneer alle godsdienstwaanzinnigen
elkaar uitroeien is dat een win/win situatie.
Maar tje met een katapult tegenover Apachies... dat gaat niet echt
gelijk op :-)

Edmund
n***@gmail.com

Ken je nagaan hoe gek die arabieren zijn om met een katapult tegen apaches te gaan vechten...
Edmund
2018-05-15 18:23:47 UTC
Post by n***@gmail.com
Post by n***@gmail.com
Post by n***@gmail.com
Post by Edmund
Post by n***@gmail.com
[...]
ABC,

Klopt, knettergek.

Edmund

Frans Balkon
2018-05-15 09:47:09 UTC
Klein bier.
Hein 2018
2018-05-15 09:47:41 UTC
hadden eens joden oeten wezen dan zeker een week van nationale rouw
n***@gmail.com

Hebben we een week van nationale rouw over 6.000.000 Joden vermoord door duitsland dan?
O. Udeman
2018-05-15 11:09:52 UTC
Post by Hein 2018
Post by Frans Balkon
Post by Hein 2018
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood
Klein bier.
hadden eens joden oeten wezen dan zeker een week van nationale rouw
Dat is "what if" en dat slaat nergens op. Net als het er bij halen van
andere zaken die er niets mee te maken hebben als jouw persoonlijke
appreciatie van joden in het algemeen of van bepaalde politici in Israël
in het bijzonder.

Laten we het nou eens even goed op rij zetten: de grootste bedreiging
van de Palestijnen zijn hun eigen terreurorganisaties die deze idiote
actie welbewust op touw hebben gezet, donders goed wetend wat de
gevolgen zullen zijn. Maar dat interesseert deze criminelen geen bal.
Het gaat hen alleen maar om het opwekken van medelijden. Daarvoor
offeren ze ijskoud en welbewust Palestijnse burgers op. Dat is
onmenselijk, grof schandalig en in strijd met alle elementaire normen,
regels en rechten en derhalve onaanvaardbaar en ontoelaatbaar.
Baron von Smallhausen
2018-05-15 11:26:51 UTC
Post by Hein 2018
Post by Frans Balkon
Post by Hein 2018
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood
Klein bier.
hadden eens joden oeten wezen dan zeker een week van nationale rouw
</>
Zelfmoordenaars Hein zijn nu met 72 maagden aan het rampetampen.

Baron
"Baron von Smallhausen"
Hein 2018
is er wel het weer voor. lekker op balkon onder het zonnescherm
n***@gmail.com
2018-05-15 10:37:32 UTC

In Syrië worden er iedere dag 100 vermoord.
Baron von Smallhausen
2018-05-15 11:20:26 UTC
Post by Hein 2018
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood door confrontaties met het
Israëlische leger.
  gelukig is blok geschokt
</>
Loop naar de Filistijnen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Filistijnen

Baron
"Baron von Smallhausen"
Baron von Smallhausen
2018-05-15 17:10:36 UTC
Post by Hein 2018
Ruim vijftig Palestijnen zijn gedood door confrontaties met het
Israëlische leger.
  gelukig is blok geschokt
</>
Zieligheidsfactor Hein wat heeft een kind daar te zoeken.

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/vn-israel-heeft-geen-enkele-reden-om-met-scherp-te-schieten-op-ongewapende-palestijnen-~bb44eef0/#&gid=1&pid=3

Zelfde geval van die kerel in een rolstoel.