Verwarde man uit huis gehaald door arrestatieteam
Baron von Smallhausen
2018-06-13 06:14:18 UTC
Datum: dinsdag 12 juni 2018 21:46

Honselersdijk - In een woning aan de Zwethlaan heeft het arrestatieteam
dinsdagavond een verwarde man overmeesterd.

Een onderhandelaar van het arrestatieteam heeft op de man ingepraat, dat
had echter niet het gewenste effect. Er is vervolgens besloten om het
arrestatieteam in te zetten.

Het arrestatieteam heeft zich in de omgeving omgekleed en vervolgens
zwaarbewapend een instap gedaan in de woning. Bij het overmeesteren van
de man hebben leden van het arrestatieteam volgens omstanders meerdere
keren gebruik gemaakt van een taser.

Personeel van de ambulancedienst stond paraat om eerste hulp te
verlenen. De persoon is na de actie van het arrestatieteam door
personeel van de ambulancedienst gecontroleerd. De man is zonder spoed,
onder begeleiding van de politie, naar het ziekenhuis vervoerd en zal
later worden vervoerd naar de Opvang Verwarde

https://www.regio15.nl/nieuws/lijst-weergave/21-politieonderzoeken/28868-verward-persoon-uit-huis-gehaald-door-arrestatieteam

Mag het ietsje minder, wat een inzet voor één verwarde man.

Baron
"Baron von Smallhausen"
R.Phillips
2018-06-13 07:15:47 UTC
Op woensdag 13 juni 2018 08:14:18 UTC+2 schreef B.Aron:
> [...]
>
> Mag het ietsje minder, wat een inzet voor één verwarde man.

Liever niet. Hij bracht het er levend van af

O. Udeman
2018-06-13 09:51:36 UTC

Hadden ze ook maar geen instap maar een inval moeten doen.
Jos Bergervoet
2018-06-13 17:31:25 UTC
On 6/13/2018 8:14 AM, Baron von Smallhausen wrote:
> [...]
> dinsdagavond een verwarde man overmeesterd.
>
> Een onderhandelaar van het arrestatieteam heeft op de man ingepraat, dat

Dat is een duidelijk teken van verwarring, lijkt mij..

Jos
PieterW
2018-06-14 08:38:39 UTC
Jos Bergervoet schreef :

> Dat is een duidelijk teken van verwarring, lijkt mij..

Ik moest even denken aan die uitermate beleefde Tarik. (Had destijds
het idee dat ik naar Jiskefet zat te kijken).

--
Vernuft is een sublimatie van domheid©