negerin simons in ziekenhuis
Barokino
2018-05-16 13:01:44 UTC
Sylvana Simons ligt sinds maandag in een ziekenhuis in Amsterdam, nadat
ze last kreeg van pijn op de borst. Uit onderzoek zou blijken dat het
waarschijnlijk om een spontane klaplong gaat.
De politica laat aan Het Parool weten: „Ik ben erg geschrokken, maar het
gaat naar omstandigheden goed.” Woensdag is ze niet aanwezig bij de
raadsvergadering in de gemeenteraad van Amsterdam. Sylvana hoopt met
rust en pijnmedicatie er snel weer bovenop te zijn.
Eind maart kwam de 47-jarige Sylvana in de gemeenteraad van de hoofdstad
met één zetel.
https://www.parool.nl/amsterdam/sylvana-simons-opgenomen-vanwege-spontane-klaplong~a4598394/
Ze zal wel niet accepteren dat ze tussen witte lakens ligt.......
Hein 2018
ze ligt in het olvg in het centrum dus een thuiswedstrijd voor haar
Baron von Smallhausen
2018-05-16 15:07:19 UTC
[...]
</>
Een klap kut had ze al het is me wat.