de wraak van ibu hein
Hein 2018
2018-05-14 19:20:09 UTC
wegens wangedrag van hein krijgt hij as woensdag geen flesje negerbloed
O. Udeman
2018-05-14 19:24:37 UTC
Moederdag vergeten?
Hein 2018
2018-05-14 19:27:59 UTC
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
wegens wangedrag van hein krijgt hij as woensdag geen flesje negerbloed
Moederdag vergeten?
mijn standpunt in deze is dat ze mijn moeder niet is, heeft wel van
kecil bloemen gehad. nee dit is terug te voeren op mijn berichten over
de palies denk ik.
O. Udeman
2018-05-14 19:32:58 UTC
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Leest ze die dan?! Overigens vind ik dat ze daarin wel gelijk heeft. Ook
ik deel jouw mening daarin niet.
Hein 2018
2018-05-14 19:41:34 UTC
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
wegens wangedrag van hein krijgt hij as woensdag geen flesje negerbloed
Moederdag vergeten?
mijn standpunt in deze is dat ze mijn moeder niet is, heeft wel van
kecil bloemen gehad. nee dit is terug te vonu ze leest ze niet maar hoorteren op mijn berichten over
ze leest ze niet maar hoort mijn commentaar en dat vindt ze vervelend
het varken uit Stettin
2018-05-14 19:58:26 UTC
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Dus jij vindt dat je iemand drinken mag onthouden omdat je het niet met
hem eens bent?
R.Phillips
2018-05-14 21:29:07 UTC
Post by Hein 2018
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
;-) Geduld E. En vooral aardig zijn. Gun haar andere ruimte.

O en een tipje.
https://www.drankgigant.nl/
of
https://www.gall.nl/service/online-drank-bestellen/

No problemo.

BugHunter
2018-05-14 20:28:30 UTC
Post by Hein 2018
wegens wangedrag van hein krijgt hij as woensdag geen flesje negerbloed
Je moet ook niet van die rare berichtjes plaatsen.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
/ \ Bye, BugHunter
Cees Camphuis
2018-05-15 03:58:15 UTC
Post by Hein 2018
wegens wangedrag van hein krijgt hij as woensdag geen flesje negerbloed
Ik heb je gewaarschuwd E.
Maar kop op, is het flesje van zondag extra lekker!