Leuk filmpje: islamisten blazen zich op
Cees Camphuis
2018-07-08 08:17:55 UTC
https://twitter.com/HKaaman/status/1015581584676802560
Barokino
2018-07-08 14:45:49 UTC
Post by Cees Camphuis
https://twitter.com/HKaaman/status/1015581584676802560
Ik vraag me af of er nog steeds genoeg maagden zijn....
Cees Camphuis
2018-07-08 18:10:13 UTC
Post by Barokino
Post by Cees Camphuis
https://twitter.com/HKaaman/status/1015581584676802560
Ik vraag me af of er nog steeds genoeg maagden zijn....
Er zijn vertalers die menen dat er oorspronkelijk 72 druiven ipv maagden
werden bedoeld
het varken uit Stettin
2018-07-08 18:53:27 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Cees Camphuis
[...]
afhankelijk van de verminkingen door het opblazen kun je de maagden
steeds opnieuw gebruiken.
Cees Camphuis
https://www.trouw.nl/home/pil-voor-herstel-maagdenvlies-moslima-s~a8e085e0/
R.Phillips
2018-07-09 10:40:46 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by Barokino
Post by Cees Camphuis
[...]
Die werkt niet echt. De plastisch chirurgen en gynecologen hebben er ook
werk aan. Plastisch werk aan vrouwelijke geslachtsdelen is big buisiness
aan het worden. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/29850918

PieterW
2018-07-09 09:20:49 UTC
Post by Cees Camphuis
[...]