apeldoornse politie heult met moslims, niet meer neutraal
Add Reply
Hein 2018
2018-05-16 15:06:34 UTC
https://www.destentor.nl/apeldoorn/minister-juicht-moslimmaaltijd-apeldoornse-politie-toe~a9c41d6c/

en ook in utrecht gaat het fout:

https://www.geenstijl.nl/5142028/burgemeester-utrecht-bekeert-burgers-tot-islam/#comments
O. Udeman
2018-05-16 18:51:15 UTC
Post by Hein 2018
https://www.destentor.nl/apeldoorn/minister-juicht-moslimmaaltijd-apeldoornse-politie-toe~a9c41d6c/
https://www.geenstijl.nl/5142028/burgemeester-utrecht-bekeert-burgers-tot-islam/#comments
Nog nooit heb ik gehoord dat de politie in dit land naar enige
religieuze bijeenkomst gaat. Of heeft iemand al eens een officiële
politiedelegatie gezien bij een heilige mis? Of een protestantse
kerkdienst? Om de belangrijkse geloofsbewegingen in dit land maar eens
te noemen.
Peter Steenkamp
2018-05-16 19:01:51 UTC
Post by O. Udeman
Post by Hein 2018
[...]
Men is terecht bang voor moslims, en er is een apart slag mensen dat
van mening is dat je problemen het best kunt oplossen door de kont
te kussen van de probleemmakers. Logica van de lafheid.
Hoewel dit op korte termijn enigszins
kan werken, beloon je de probleemmakers, en dit zal op langere termijn
de problemen verergeren.
R.Phillips
2018-05-16 19:55:08 UTC
Jij bent bang. 1.6 miljard mensen is wel erg veel.

Hein 2018
2018-05-16 20:01:24 UTC
Post by R.Phillips
Jij bent bang. 1.6 miljard mensen is wel erg veel.
het probleem met apeldoorn is dat ze erg zo graag bij de grote mensen
willen horen aar gezien de calvenistische inslag is alles tot mislukken
gedoemd
Peter Steenkamp
2018-05-16 20:03:48 UTC
Post by R.Phillips
Jij bent bang. 1.6 miljard mensen is wel erg veel.
Moslims kunnen de Westerse beschaving vernietigen via massa migratie,
dus ja ik ben terecht bang. Te meer doordat het Westen collectief waanzinnig
geworden is en zelfvernietiging door middel van massa-immigratie
als een deugd is gaan zien. Dat is nog wel het grootste probleem.
Elke aanval, hoe zwak ook, zal uiteindelijk lukken als het doelwit (wij)
zich niet verzet.
Hein 2018
mee eens
Baron von Smallhausen
2018-05-16 21:02:10 UTC
Post by R.Phillips
Jij bent bang. 1.6 miljard mensen is wel erg veel.
</>
Een gewaarschuwd mens telt voor ........ boem en weg was R.

Baron
"Baron von Smallhausen"
Hein 2018
en hij had nog net zijn hagen gesnoeid
Baron von Smallhausen

"Baron von Smallhausen"
Hein 2018
2018-05-16 21:13:21 UTC
Post by R.Phillips
[...]
geen idee, hij was er speciaal vroeg voor opgestaan

R.Phillips
2018-05-16 20:05:03 UTC
Mooi. Ik kwam net bij een maatje vandaan die in het Radboud ligt. Op de afdeling hing er een klein briefje met de mededeling van-tot ramadan. Opgehangen
door een van de pastores. Het interesseerde niemand klaagde hij.