Thierry Baudet
J.B. Charles
2017-07-17 12:00:03 UTC

Let op!
R.Phillips
2017-07-17 12:46:05 UTC
Post by J.B. Charles
http://lpfwestland13.nl/lpfwestland/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/thierrybaudet.jpg
Let op!
Dat is dus een arabier!

Cees Camphuis
2017-07-17 13:09:36 UTC
Post by R.Phillips
Post by J.B. Charles
http://lpfwestland13.nl/lpfwestland/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/thierrybaudet.jpg
Let op!
Dat is dus een arabier!
Is dat goed of slecht?
R.Phillips
2017-07-17 13:43:48 UTC
Post by Cees Camphuis
Post by R.Phillips
Post by J.B. Charles
http://lpfwestland13.nl/lpfwestland/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/thierrybaudet.jpg
Let op!
Dat is dus een arabier!
Is dat goed of slecht?
Geen idee. Er moest van Charly opgelet worden. Zelfde soort bakkes. Maar
dan een Saudi.
https://tinyurl.com/ybhpgac4

Trumpert
2017-07-17 14:36:16 UTC
het is maar goed dat we hier jouw smoel niet zien!!
R.Phillips
2017-07-17 15:46:23 UTC
Post by Trumpert
Post by R.Phillips
Post by J.B. Charles
http://lpfwestland13.nl/lpfwestland/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/thierrybaudet.jpg
Let op!
Dat is dus een arabier!
het is maar goed dat we hier jouw smoel niet zien!!
En komt er ook niet op!

Manok62

J.B. Charles
2017-07-17 13:24:51 UTC
Post by J.B. Charles
http://lpfwestland13.nl/lpfwestland/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/thierrybaudet.jpg
Let op!
Ja hoor, PAVLOV!!!

Opoe hapt weer als eerste. Dit keer alleen niet voor de zoveelste keer
met de inmiddels uitgekauwde "naamgrap" verwijzend naar een nogal
onlogische vertaling van een ezel in een soort potjesfrans of vice versa
(typisch soort humor van de fraters door wie opoe vroeger in z'n
holletje werd genomen onder het slaken van latijnse spreuken?)
maar ditmaal over een paard geloof ik. Ik zie alleen de grap nog niet.

Komt die grap!
(vrij naar Hugo Wandelaar).
R.Phillips
2017-07-17 13:31:41 UTC
Post by J.B. Charles
Post by J.B. Charles
[...]
Nee meneer. U heeft de verkeerde. Ik zie er niet uit als een arabier.