Salvini over islam
Add Reply
Cees Camphuis
2018-07-09 06:32:41 UTC
Matteo #Salvini: "Ik heb nooit problemen gehad met de vrijheid van
godsdienst - het probleem met de islam is dat het een wet is - ze leggen
wetten op in de naam van God, die volgens mij onverenigbaar zijn met
onze waarden, rechten en vrijheden"

https://twitter.com/LionessLisaH/status/1015870622315024385
Goeie Grutten!
2018-07-09 06:52:35 UTC
Post by Cees Camphuis
[...]
</>

Moslima's vrijheden, schijngeiligheid.

https://www.trouw.nl/home/pil-voor-herstel-maagdenvlies-moslima-s~a8e085e0/

Goeie Grutten
--
" Goeie Grutten nog an toe "

Wij verkopen gebakken lucht.
Waar luchtkastelen van worden gemaakt.
R.Phillips
2018-07-09 06:53:02 UTC
Post by Cees Camphuis
[...]
Zei hij al ergens halverwege Februari. Dat heeft hij bekocht met kritiek
van niet-religieuze landgenoten.